کیف

معرفی انواع کیف چرم زنانه

تقریبا غیرممکن است خانمی را پیدا کنید که حداقل یکی از انواع کیف چرم زنانه را نداشته باشد. کیف چرم نه تنها برای حمل وسایل ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از ظاهر مد شما نیز محسوب می‌شود. بدون کیف، شما ناقص هستید و لباستان به اندازه کافی خوب به نظر نمی‌رسد. در این مطلب از چرم نفیس، 9 نوع کیف چرم زنانه که هر خانمی باید در مجموعه خود داشته باشد معرفی شده است.

کیف چرم زنانه کلاچ

کیف چرم زنانه کلاچ
کیف چرم زنانه کلاچ

کیف چرم زنانه کلاچ، یک کیف دستی زیبا، باکلاس و فوق‌العاده برای هر خانم شیک پوشی است. این کیف در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف موجود بوده و محصولی است که همه می‌توانند از آن لذت ببرند.

کیف کلاچ مناسب مواقعی است که فقط برای چند ساعت بیرون هستید و نیازی به یک کیف بزرگ ندارید. اگر یک کیف دستی کلاچ کوچک برای شما مناسب نیست، برخی از برندها کلاچ‌هایی با محفظه‌های متعدد ارائه می‌دهند تا بتوانید وسایل ضروری خود را حمل کنید.

یک کیف کلاچ پولک‌دار می‌تواند برای مهمانی‌ها و جشن‌ها جذاب باشد، اما در بیشتر مواقع شما به کیفی نیاز دارید که معمولی باشد و بتوانید آن را به راحتی در دست بگیرید.

کیف چرم زنانه کیف پول

کیف چرم زنانه کیف پول
کیف چرم زنانه کیف پول

کیف پول چرم زنانه، یک کیف کوچک و باریک برای نگه داشتن کارت‌های مهم و پول نقد شما است. کیف پول تاشو است و بدون بند یا دسته عرضه می‌شود.

انواع مدل کیف پول چرم معمولا با یک کیف بزرگ‌تر حمل می‌شوند تا بتوانید دیگر وسایل ضروری خود را جدا از کارت‌های اعتباری، شناسه، پول نقد و غیره نیز همراهتان داشته باشید.

 کیف چرم زنانه کیف آرایشی

 کیف چرم زنانه کیف آرایشی
کیف چرم زنانه کیف آرایشی

خیلی از خانم‌ها انواع لوازم آرایش خود را در کیف‌های آرایشی نگهداری می‌کنند. این کیف‌ها دارای رنگ‌ها و سایزبندی‌های مختلفی هستند و در ساخت آن‌ها از چرم‌های طبیعی و باکیفیت استفاده می‌شود.

کیف لوازم آرایشی چرم به دلایل زیادی محبوب است و خیلی از خانم‌ها آن را برای مرتب نگه داشتن و حمل لوازم آرایش خود انتخاب می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید خیلی خوب از لوازم آرایش محصولات بهداشتی‌تان مراقبت کنید، این مدل از انواع کیف پول زنانه بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

همچنین اگر مدام به مسافرت می‌روید، کیف لوازم آرایش چرم یکی از ضروری‌ترین وسایلی است که به آن نیاز دارید.

کیف چرم زنانه جا کارتی

کیف چرم زنانه جا کارتی
کیف چرم زنانه جا کارتی

کیف جا کارتی چرم زنانه همان‌طور که از اسمش مشخص است، برای قرار دادن انواع کارت‌های پول و کارت شناسایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل از انواع کیف پول، جایگزینی عالی برای کیف پول‌های سایز بزرگ محسوب می‌شود؛ زیرا افراد تنها با قرار دادن کارت‌های بانکی خود داخل آن‌ها می‌توانند خرید کنند.

این مدل از انواع کیف چرم زنانه را می‌توان به عنوان اکسسوری نیز استفاده کرد. خانم‌ها می‌توانند در استایل و پوشش خود از انواع جا کارتی استفاده کنند. جا کارتی به عنوان یک اکسسوری شیک و کاربردی می‌تواند در کنار اکثر استایل های غیررسمی یا اسپرت مورد استفاده قرار بگیرد.

کیف چرم زنانه پالتویی

کیف چرم زنانه پالتویی
کیف چرم زنانه پالتویی

کیف پالتویی یکی دیگر از انواع کیف پول چرم زنانه است که در طرح‌ها، اندازه‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. کیف‌های پالتویی مستطیلی شکل هستند و به دلیل اینکه تنها قابلیت جای گرفتن در جیب پالتو یا کت را دارند، به آن‌ها پالتویی گفته می‌شود.

این مدل کیف نه تنها به دلیل سایز و ابعاد، بلکه به خاطر زیبایی، مرغوبیت و کیفیت قابل توجه، بین خانم‌ها پرطرفدار شده است.

کیف پول‌های پالتویی برای تعداد بالایی اسکناس، کارت اعتباری، کارت ویزیت و … ظرفیت دارند. این کیف پول‌ها دارای ظاهر بسیار شیک‌تر از آن چیزی هستند که تصورش را می‌کنید. حتی در برخی از این محصولات می‌توانید وسایل بزرگ‌تری مثل گوشی خود را قرار دهید.

کیف چرم زنانه ساعدی

کیف چرم زنانه ساعدی
کیف چرم زنانه ساعدی

این مدل یکی از بهترین انواع کیف چرم زنانه برای استفاده روزمره است. یک کیف بزرگ تک محفظه‌ای که معمولا بسته نمی‌شود و اضافه کردن یا برداشتن وسایل را حین حرکت آسان می‌کند.

کیف‌های ساعدی، به کیف‌های بزرگ و جاداری گفته می‌شود که برای حمل هر چیزی که برای یک روز شلوغ نیاز دارید عالی هستند.

کیف چرم زنانه دوشی ساعدی

کیف چرم زنانه دوشی ساعدی
کیف چرم زنانه دوشی ساعدی

کیف چرم زنانه دوشی ساعدی کاربردی‌ترین انواع کیف زنانه است. این کیف در رنگ‌های مختلف و چرم‌های مختلف تولید می‌شود. علاوه بر این، معمولا دارای یک فضای بزرگ است که داخل آن یک جیب زیپ‌دار بزرگ و یک جیب بدون زیپ طراحی شده است.

این کیف دارای دو بند بلند و کوتاه تمام چرم است که می‌توان آن را به صورت دوشی و ساعدی نیز استفاده کرد. طراحی خاص کیف چرم زنانه دوشی ساعدی موجب محبوبیت آن شده است.

کیف چرم زنانه کراس بادی

کیف چرم زنانه کراس بادی
کیف چرم زنانه کراس بادی

کیف‌های کراس بادی به دلیل داشتن قابلیت‌های بی‌پایان بسیار محبوب هستند. پوشیدن آن راحت، کاربردی و شیک بوده و به طرز شگفت‌انگیزی برای مسافرت، انجام کارها و خرید مناسب است.

این کیف که در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف موجود است، به شما این امکان را می‌دهد که آزادانه حرکت کنید و وسایل ضروری‌تان را همراهتان داشته باشید. اگر قصد خرید این مدل کیف را دارید، حتما گزینه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با قدتان باشد.

کیف چرم زنانه دوشی

کیف چرم زنانه دوشی
کیف چرم زنانه دوشی

یکی دیگر از انواع کیف چرم زنانه، کیف چرم زنانه دوشی است که احتمالا جزو راحت‌ترین کیف‌های زنانه محسوب می‌شود. این کیف جذابیتی براق و درعین‌حال شیک دارد و می‌توانید برای یک شب بیرون رفتن، آن را روی شانه بیندازید یا در دستانتان بگیرید.

کیف‌های دوشی به اندازه‌ای بزرگ هستند که به راحتی تمام وسایل مورد نیاز شما را در خود جای دهند. انواع مدل کیف چرم زنانه دوشی متفاوت است؛ بنابراین انتخاب شما با توجه به بودجه، سبک شخصی و سلیقه تعیین می‌شود.

نکات نگهداری از کیف چرم زنانه

در ادامه به معرفی چند روش کاربردی برای مراقبت از انواع کیف چرم زنانه می‌پردازیم تا بتوانید بهتر از لوازمی که دوستشان دارید مراقبت کنید:

استفاده از محصولات مراقبت از چرم

محصولات مراقبت از چرم مختلف مانند انواع اسپری‌ها و روغن‌های مخصوص، می‌توانند کیف چرمی شما را در برابر انواع آسیب‌های جانبی مانند گردوغبار و خشن محافظت کنند.

جلوگیری از برخورد مواد شیمیایی و نور خورشید

عطرها، لوسیون ها و دیگر مواد شیمیایی می‌توانند با انواع کیف چرمی زنانه واکنش داده و باعث تغییر رنگ و کیفیت چرم شوند. اگر از کیف آرایشی چرم استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که محصولات آرایشی شما با داخل یا خارج چرم تماس پیدا نکند.

نور خورشید و همچنین شوینده‌های قوی مانند سفیدکننده‌ها و حتی الکل نیز می‌توانند به مرور زمان باعث آسیب دیدن رویه چرم شوند.

نگهداری در محیط‌های خشک و خنک

توصیه می‌شود انواع کیف چرم زنانه را در محیط‌های خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری کنید. نور خورشید می‌تواند باعث خشک شدن و ترکیدگی کیف شود. رطوبت نیز یکی از جدی‌ترین دشمنان چرم است. اگر یک کیف چرمی به طور مداوم در معرض رطوبت قرار بگیرد، رویه آن دچار کپک‌زدگی می‌شود و کیفیتش از بین می‌رود.

قرار ندادن وسایل خیلی سنگین داخل کیف

قرار دادن بارهای زیاد داخل کیف‌های چرم می‌تواند منجر به تغییر شکل آن‌ها شود. به همین دلیل توصیه می‌شود اشیا سنگین و بیش‌ازحد را داخل کیف قرار ندهید و سعی کنید آن را در جای مناسب آویزان کنید.

منابع:
ashwoodhandbags.co.uk
www.rz-sourcing.com

امتیاز دهید (سمت چپ بیشترین)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا