کفش

معرفی انواع بوت و نیم بوت چرم مردانه

در فصل پاییز و زمستان بوت و نیم بوت از محبوبیت زیادی بین آقایان برخوردار است. با استفاده از این کفش‌ها علاوه بر محافظت از سرما، می‌توان استایل‌های شیک و منحصربه فرد زیادی را ایجاد کرد. معمولا اکثر افراد در هنگام خرید بوت و نیم بوت بیشتر به مدل کلاسیک توجه می‌کنند و درباره مدل‌های مختلف اطلاعات کاملی ندارند. بوت چرم مردانه طبیعی مانند نیم بوت مدل‌های مختلفی دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه و استایل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بوت‌های مجلسی مردانه

بوت‌های مجلسی نسبت به مدل‌های دیگر ظریف‌تر بوده و طراحی تجملاتی دارند. این ویژگی باعث می‌شود که آن‌ها برای استفاده در مجالس و موقعیت‌های خاص مناسب باشند. برای ساخت بوت‌های مجلسی بیشتر از چرم صیقلی استفاده می‌شود تا بتوانند آن‌ها را با نقوش ظریف خیره کننده‌تر از همیشه کنند.

بوت‌های نظامی مردانه

این نوع بوت‌ها به عنوان بوت کلاسیک مردانه شناخته می‌شوند که بیشتر به رنگ مشکی و با بند بلند تولید می‌شوند. آقایانی که به استایل‌های اسپرت علاقه دارند می‌توانند از این کفش بوت چرم مردانه استفاده کنند، اما این بدین معنی نیست که بوت نظامی با استایل‌های دیگر هماهنگ نیست. اگر به دنبال خاص شدن استایل خود هستید، ترکیب آن با شلوار جین بسیار جذاب خواهد شد.

بوت‌های کژوال مردانه

همان طور که از نام این بوت‌ها پیداست، برای استفاده روزمره طراحی شده‌اند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها استایل‌های کژوال زیبایی ایجاد کنید. این نوع بوت‌ها نسبت به مدل‌های دیگر راحت‌تر هستند و به نوعی همه کاره به حساب می‌آیند. شما می‌توانید استایل‌های مختلفی با این بوت‌ها بزنید. جالب است بدانید بوت‌های کژوال با رنگ‌ها و لباس‌های مختلف قابل ست کردن هستند و معمولا محدودیت زیادی در این مورد نخواهید داشت. با توجه به این که این بوت‌ها برای استفاده روزمره طراحی شده‌اند، دوام زیادی داشته و می‌توانند در برابر پارگی و سایش مقاومت کنند.

بوت چلسی

بوت چرم مردانه زیپ دار

برخی از بوت‌ها به شکل ساده درون پا قرار می‌گیرند و هیچ چیز اضافه‌ای ندارند. بوت‌های زیپ دار با این نوع بوت‌ها کاملا متفاوت هستند و با استفاده از یک زیپ درون پا قرار می‌گیرند. این ویژگی سبب شده است که پوشیدن آن‌ها نسبت به بوت‌های بنددار راحت‌تر باشد و افراد بیشتری به سمت خریدن آن‌ها بروند. زیپ این نوع بوت‌ها در کنار آن‌ها قرار می‌گیرد تا باز و بسته کردنشان راحت باشد.

بوت چلسی چرم مردانه

از قدیمی‌ترین بوت‌های چرم مردانه می‌توان به بوت چلسی اشاره کرد که برند آن در سطح جهانی بسیار محبوب است. اکثر افراد جوان به این نوع بوت علاقه داشته و آن را در استایل‌های خود جای می‌دهند. طراحی آن‌ها باعث شده است که بوت چلسی گزینه‌ای مناسب برای استایل‌های غیر رسمی باشد.

استایل مردانه با بوت و نیم بوت چرم

یکی از دغدغه اصلی آقایان نحوه استایل کردن بوت و نیم بوت است که آن‌ها را برای خرید بوت مردد می‌کند. یکی از موارد مهم در این موقعیت انتخاب رنگ بوت است. معمولا رنگ مشکلی با استایل‌های مختلف هماهنگ می‌شود و مشکل خاصی در ست کردن آن به وجود نمی‌آید. قهوه‌ای و طوسی در رتبه‌های بعدی از نظر محبوبیت قرار می‌گیرند که می‌توان آن‌ها را رنگ‌های خاص ست کرد. بوت‌ها و نیم بوت‌ها قابلیت گنجاندن در استایل‌های مختلف را دارند، اما باید به مدل آن‌ها و نوع استایلی که انتخاب می‌کنید هم توجه داشته باشید.

بوت و نیم بوت مردانه را با چه شلواری بپوشیم؟

نحوه انتخاب شلوار با بوت‌های مختلف باید بر اساس موقعیت موردنظر باشد. به عنوان مثال، اگر قصد شرکت در یک میهمانی یا مجلس رسمی را دارید، بهتر است از شلوار پارچه راسته استفاده کنید تا به بهترین نحو ممکن روی بوت قرار گیرد. شلوار جین انتخاب خوبی برای یک استایل کژوال یا نیمه رسمی است. این شلوار اگر راسته یا جذب باشد به راحتی درون شلوار قرار می‌گیرد و استایل اسپرت جذابی را به وجود می‌آورد. شلوارهای کتان نیز مناسب کفش چرم نیم بوت مردانه زیپ دار و مدل‌های دیگر هستند.

بوت مردانه چرم طبیعی

نگهداری از بوت و نیم بوت چرم مردانه

برای نگهداری از بوت و نیم بوت مردانه باید نکات مختلفی را رعایت کنید که عبارتند از:

• بوت‌های چرم باید از دور از رطوبت نگه داشته شوند.

• به هیچ عنوان برای خشک کردن آن‌ها از سشوار یا باد گرم استفاده نکنید و اجازه دهید به آرامی در فضای آزاد خشک شوند.

• برای جلوگیری از خشک و ترک شدن کفش چرم مردانه بهتر است که هر چند وقت یکبار آن‌ را روغن کاری کنید تا انعطاف پذیری خود را حفظ کند.

• نحوه واکس زدن کفش چرم مردانه باید طبق اصول آن و به گونه ای انجام شود که به انواع کفش چرم مردانه آسیبی وارد نشود.

خرید بوت و نیم بوت چرم مردانه از فروشگاه چرم نفیس

خرید بوت و نیم بوت برای آقایان یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که در فصل پاییز و زمستان می‌توان انجام داد. ایجاد استایل با بوت مردانه چرم طبیعی بسیار جذاب است و استایل موردعلاقه بسیاری از آقایان محسوب می‌شود. برای خرید انواع بوت و نیم بوت می‌توانید مدل موردعلاقه خود را در فروشگاه ما، یعنی چرم نفیس انتخاب کنید.

امتیاز دهید (سمت چپ بیشترین)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا