کیف

بهترین چرم طبیعی برای کیف

یکی از اکسسوری­های مهم در دنیای فشن، کیف­های چرم طبیعی هستند. برای اینکه یک کیف زیبا تولید شود، ابتدا باید بهترین چرم طبیعی برای کیف انتخاب شود. کیف­های تولید شده از چرم طبیعی، علاوه بر لوکس و گران قیمت‌­تر نشان دادن استایل شما، سبب اصالت هر چه بیشتر آن می­گردند. شاید به همین دلیل است که اغلب افراد سرشناس و مشهور همیشه از کیف­های چرم طبیعی در استایل خود استفاده می­کنند.

اگر قصد دارید تا بیش از هر زمانی دیگری به عنوان یک مرد خوش پوش معرفی شوید، توصیه می­کنیم حتما یک کیف چرم مردانه تهیه کنید. اگر در تصمیم گیری برای انتخاب نوع کیف چرمی خود مردد هستید، کیف‌­های تولید شده از چرم اشبالت، چرم الگانت، چرم جیر یا چرم فلوتر از جمله محبوب­‌ترین کیف‌­ها در جهان هستند. در واقع این چهار نوع چرم از بهترین‌­ها برای دوخت کیف هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع چرم طبیعی برای کیف بپردازیم. همچنین برخی از چرم­های مصنوعی اما محبوب نیز بررسی خواهند شد. جهت اطلاع از تخفیفات چرم نفیس می­توانید به ما ملحق شوید.

چرم گیاهی؛ بهترین چرم طبیعی برای کیف

چرم گیاهی یکی از انواع چرم برای تولید کیف است. این چرم­ها هیچ منشاء حیوانی ندارند با این حال ظاهری مشابه چرم­های طبیعی دارند. از چرم گیاهی در تولید انواع کیف مردانه چرم استفاده می­شود. این نوع چرم، نسبت به سایر انواع چرم­ها شکل پذیری بهتری دارد. همچنین مقاومت بالایی دارد و در اثر استفاده طولانی مدت دچار کشیدگی و تغییر حالت نمی­شود. همچنین چرم­های گیاهی نسبت به چرم کرومی قیمت بالایی نیز دارند. با این حال، چرم­های گیاهی با افزایش سن و استفاده دچار پتینه می­شوند.

چرم گیاهی یا چرم وگان
چرم گیاهی یا چرم وگان

استفاده از ورنی برای کیف مردانه چرم

یکی دیگر از انواع بهترین چرم طبیعی برای کیف، چرم ورنی است. چرم ورنی، جزء چرم­های طبیعی است. درحالی که اکثر افراد عقیده دارند ورنی نوعی چرم مصنوعی است، باید گفت که چرم ورنی نوعی چرم طبیعی است که با لایه­ای براق محافظت شده است. کیف­های دوخته شده از چرم ورنی قیمت کمتری نسبت به کیف مردانه چرم دارند. با این حال به علت ظاهر براق و ماندگاری بالا از محبوبیت زیادی برخوردار است. از ویژگی­های بارز چرم ورنی ضد آب بودن آن است. اگر به دنبال یک استایل درخشان و خیره کننده هستید، کیف چرم ورنی می­تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین چرم ورنی نیازی به مراقبت جدی ندارد و از این لحاظ نیز برای افرادی که وقت کافی برای مراقبت از پوشاک چرمی ندارند، مناسب است.

خرید کیف چرم ورنی
خرید کیف چرم ورنی

کیف چرم مردانه بروشاو

چرم بروشاو از دیگر متریالی است در تهیه کیف چرم مردانه مورد استفاده قرار می­گیرد. این چرم از نظر ظاهری شباهت کمی به ورنی دارد. در واقع چرم بروشاو ظاهر نسبتا براقی دارد، ماندگاری خوبی نیز دارد. چرم بروشاو نوعی چرم ضخیم و غیرطبیعی بوده و قیمت آن نسبت به انواع طبیعی پایین­تر است. اگر به دنبال خرید یک کیف برای مراسم­های رسمی در شب هستید، کیف دوخته شده از چرم بروشاو می­تواند انتخاب خوبی باشد.

خرید کیف مردانه چرمی بروشاو
خرید کیف مردانه چرمی بروشاو

چرم الگانت

از بهترین چرم طبیعی برای کیف، می­توان به چرم الگانت اشاره کرد. چرم الگانت نوعی چرم طبیعی باکیفیت بالا و دوام طولانی است. چرم الگانت از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. لذا انتخاب اکثر افراد ثروتمند و خاص پسند، چرم الگانت است. الگانت با نام شبرو نیز شناخته می­شود و از نظر ظاهری نیز شباهت زیادی به چرم فلوتر دارد. چرم الگانت از خارجی­‌ترین لایه پوست بز یا گاو به دست می‌­آید. کیفیت، لطافت، نرمی و انعطاف و نیز درخشانی این چرم پس از دباغی بی رقیب است. اگر قصد دارید یک کیف چرمی مردانه تهیه کنید، کیف الگانت چرم نفیس همان چیزی است که می‌خواهید.

چرم الگانت گران ترین چرم جهان
چرم الگانت گران ترین چرم جهان

چرم فلوتر

از دیگر انواع بهترین چرم طبیعی برای کیف، چرم فلوتر است. چرم فلوتر را به چرم شرانگ نیز می‌­شناسند. فلوتر نوعی چرم طبیعی با کیفیت است که از پوست گاو یا بز تهیه می‌­شود. تنوع چرم فلوتر بی نظیر است. چرم فلوتر به علت انعطاف و نرمی فوق العاده بالایی که از قرار گرفتن در محلول­های شیمیایی به دست می­آورد، بهترین گزینه برای تهیه کیف چرم مردانه است. سطح این چرم، صاف با برجستگی­های محدود است که ظاهری متفاوت و زیبا به آن می­بخشد. اگر چه چرم فلوتر بسیار منعطف و نرم است اما در برابر ساییدگی و خراش و کشش مقاومت بالایی دارد.

فلوتر بهترین چرم برای کیف
فلوتر بهترین چرم برای کیف

جیر چرم طبیعی برای کیف

یکی از انواع شناخته شده و نیز بهترین چرم برای کیف، چرم جیر است. ضخامت چرم جیر نسبت به انواع دیگر بسیار کمتر است. این چرم از پوست حیواناتی مانند گوزن، بز و گوسفند تهیه می­شود. اگر چه ضخامت این چرم کم است، اما قدرت آن در جذب رطوبت بسیار بالا است. همچنین اگر به دنبال خرید کیفی با ماندگاری بالا و نیاز به مراقبت محدود هستید، کیف چرم جیر گزینه خوبی است. این چرم به علت استحکام و دوام بالا، مراقبت چندانی نیاز ندارد.

چرم کوروکو

یکی از چرم­های برای تهیه کیف مردانه چرمی، کوروکو است.  کوروکو نوعی چرم مصنوعی است که ظاهری مشابه پوست مار و کروکودیل دارد. طرح روی این چرم­ها با استفاده از دستگاه­های چاپ و پرس ایجاد می­شود. قیمت محصولات تهیه شده از چرم کوروکو کمتر از انواع دیگر است. ظاهر منحصر به فرد این چرم می­تواند استایل شما جذاب­تر کند. همچنین کیف مردانه چرم کوروکو از مقاومت خوبی در برابر ساییدگی برخوردار است و برای استفاده روزمره نیز گزینه خوبی است.

چرم کوروکو مقاوم در برابر ساییدگی
چرم کوروکو مقاوم در برابر ساییدگی

چرم اشبالت مناسب برای کیف چرم مردانه

آخرین گزینه در بین بهترین چرم طبیعی برای کیف، چرم اشبالت است. چرم اشبالت از پوست گاو و شتر به دست می­آید و از ضخامت و مقاومت بسیار زیادی برخوردار است. کیف­های دوخته شده از چرم اشبالت انتخاب خوبی برای افزایش اصالت و زیبایی یک استایل مردانه است. ظاهر پرزدار و مخملی چرم اشبالت می­تواند نظر هر فرد سخت پسندی را به خود جلب کند. اشبالت علاوه بر ویژگی­های فیزیکی و ظاهری خود، قیمت مناسبی دارد و نیازمند مراقبت مداوم نیز نخواهد بود. لذا انتخاب خوبی برای کارمندان است.

چرم اشبالت بهترین چرم طبیعی برای کیف مردانه
چرم اشبالت بهترین چرم طبیعی برای کیف مردانه

ویژگی های بهترین چرم برای کیف

کمی قبل به بررسی بهترین چرم طبیعی برای کیف پرداختیم. حال قصد بررسی مهم­ترین ویژگی­های چرم طبیعی برای کیف را داریم:

  • چرم مناسب برای کیف باید از ضخامت و استحکام خوبی برخوردار باشد.
  • یک چرم باکیفیت باید در کنار زیبایی ظاهری از ماندگاری بالایی برخوردار باشد.
  • چرم مناسب برای دوخت کیف مردانه باید قابلیت بالایی در رنگ پذیری و دباغی داشته باشد.
  • بررسی دانه بندی چرم پیش از خرید نیز مهم است. بررسی دانه چرم اطلاعاتی درباره توان کیف برای نگه داری و حمل اشیاء در طول زمان بدون هرگونه افت کیفیت را نشان می­دهد. در واقع اگر به دنبال یک کیف چرم زنانه بادوام هستید، کیف تهیه شده از چرم­ های دانه کامل را انتخاب کنید. و اگر قصد خرید یک کیف با قیمت مناسب را دارید، کیف دوخته شده از چرم­های دانه بالا را انتخاب کنید.
  • چرم طبیعی با کیفیت برای کیف، با انعطاف پذیری و کشش مناسبی داشته باشد.
  • چرم طبیعی برای کیف نباید در مرور زمان رنگ خود را از دست بدهد یا پوسته پوسته شود.
  • چرم مناسب برای کیف، باید در برابر جذب گرد و غبار و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا