کیف

راهنمای ست کردن کیف زنانه چرم با لباس

کیف‌های چرمی یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه بانوان محسوب می‌شوند که تنوع زیادی نیز دارند. اکثر افراد در نحوه ست کردن کیف چرمی با لباس مشکل دارند و نمی‌دانند که دقیقا با هر لباس چه کیفی را باید استفاده کرد؟ نکات مختلفی وجود دارند که به شما در این موقعیت کمک می‌کنند. به عنوان مثال، کیفی که با لباس مجلسی ست می‌کنید معمولا برای استفاده با لباس مینیمال مناسب نیست. پس بهتر است که در هنگام انتخاب لباس به نحوه ست کردن کیف چرمی زنانه با لباس دقت کنید.

رنگ ها نیز در استایل ها حرف اول را می زنند. اگر به ست کردن کیف خود علاقه دارید، باید بدانید که چه رنگ هایی با لباس های مختلف هماهنگی دارند. در ادامه این مطلب از چرم نفیس همه  نکات ریزی که هنگام ست کردن کیف و استایل باید بدانید را برایتان باز گو می‌کنیم.

راهنمای ست کردن رنگ کیف چرمی زنانه با لباس

در وهله اول هنگام خرید کیف چرم و ست کردن آن با لباس‌های مختلف بهتر است که به رنگ آن توجه کنید. انتخاب رنگ‌های محبوب و خنثی می‌تواند از خرید کیف‌های متعدد جلوگیری کند. شما با داشتن کیف چرمی با یک رنگ خنثی می‌توانید آن را با رنگ‌های مختلف ترکیب و ست کنید. از رنگ‌های محبوب برای ست کردن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ مشکی: به جرئت می‌توان گفت که کیف‌های چرمی زنانه با رنگ مشکی در مقایسه با رنگ‌های دیگر رقابت ناپذیر هستند. اکثر افراد در کمد خود حداقل یک کیف چرمی مشکی رنگ دارند که می‌توانند آن را با اکثر لباس‌ها ست کنند.

رنگ طوسی: طوسی نیز جز رنگ‌های خنثی است که هماهنگی آن با رنگ‌های مختلف تقریبا مشابه رنگ مشکی است. شما می‌توانید این رنگ را با رنگ‌های شاد یا ملایم ترکیب کرده و استایل‌های زیبایی را به وجود بیاورید. فراموش نکنید که طوسی نباید با لباس ست شود، بلکه برای این کار باید کیف طوسی را با شال یا کفش ست کنید.

رنگ قهوه‌ای: اگرچه این رنگ قابلیت ست کردن با لباس‌های زیادی را ندارد، اما باز هم ترکیب خوبی با رنگ‌هایی مانند کرمی و نارنجی ایجاد می‌کند.

نحوه ست کردن رنگ ها برای کیف و لباس

نحوه ست کردن کیف چرم زنانه با لباس‌های مختلف

از آن جایی که کیف‌ها از اصلی‌ترین اکسسوری‌ها در استایل‌های زنانه به حساب می‌آیند، شما می‌توانید از آن‌ها به طور صحیح استفاده کرده تا استایل‌های زیباتر و هماهنگ‌تری ایجاد کنید. استفاده از کیف پول چرم زنانه در کنار کیف چرمی می‌تواند تا حد زیادی شیک بودن استایل شما را افزایش دهد. اصول ست کردن کیف چرم با لباس به شما یک نگاه کلی در این باره خواهد داد:

ست کردن کیف چرمی زنانه با لباس رسمی

لباس‌های رسمی تفاوت زیادی با لباس‌های مجلسی ندارند. کت و شلوار از محبوب‌ترین لباس‌های رسمی است که برای ست کردن آن با کیف چرم می‌توانید از کیف‌های دستی یا ساعدی استفاده کنید. رنگ مشکی به خوبی با کت و شلوارهای مختلف ست می‌شود و می‌توانید آن را با رنگ‌های مکمل یا متضاد ست کنید. در صورت پوشیدن لباس های دیگر می توانید متناسب با آن کیف مناسب را انتخاب نمایید. برخی از کیف های چرم دارای دسته زنجیری هستند که می تواند به متفاوت نشان دادن استایل شما کمک کند.

ترفندهای ست کردن کیف چرمی با لباس

ست کردن کیف چرمی زنانه با لباس مجلسی

لباس‌های مجلسی معمولا شامل پیراهن یا کت و دامن می‌شوند. برای ست کردن کیف چرم زنانه با این لباس‌ها بهتر است از کیف‌هایی با سایز کوچک مانند کیف چرم زنانه کلاچ و ساعدی استفاده کنید. هر چقدر کیف شما کوچک‌تر باشد لباستان جلوه بهتری خواهد داشت. از طرفی، برای ست کردن کیف چرم با استایل‌های مجلسی می‌توانید از رنگ‌هایی مانند مشکی و نقره‌ای استفاده کنید.

ست کردن کیف چرمی زنانه با لباس مینیمال

لباس‌های مینیمال عمدتا طرح‌های ساده‌ای دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها استایل‌های مینیمال و جذابی ایجاد کنید. اگر به این نوع لباس‌ها علاقه دارید می‌توانید از کیف‌های چرم طرح دار استفاده کنید. برخی از چرم‌ها دارای طرح‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را با کفش ست کرده و در استایل مینیمال خود استفاده کنید. از طرفی، استفاده از کیف‌های چرم ساده نیز می‌توان به ایجاد یک استایل مینیمال شیک کمک کند.

در استایل‌های مینیمال، توجه افراد بیشتر به سمت اکسسوری‌ها جذب می‌شود. بنابراین، تا می‌توانید باید روی انتخاب آن‌ها دقت داشته باشید. برخی از کیف‌های چرم دارای طرح‌های هندسی هستند که با استفاده از آن‌ها استایل خود را به گزینه‌ای مدرن تبدیل خواهید کرد. این مورد از ترفندهای ست کردن کیف چرمی با لباس است که کمتر کسی به آن‌ها توجه می‌کند.

نحوه ست کردن کیف چرم زنانه با لباس های مختلف

ست کردن کیف چرمی زنانه با لباس روزمره

اگر به استایل روزمره افراد مختلف توجه کنید، می‌بینید که آن‌ها بیشتر از کیف‌های چرمی بزرگ‌تر همراه با کیف جا کارتی چرم زنانه استفاده می‌کنند تا بتوانند همه وسایل خود را در آن‌ها جای دهند. کاربرد این کیف‌ها از کیف‌های کوچک‌تر دستی و کلاچ بیشتر است. کیف چرم زنانه دوشی یکی از انتخاب‌های خوب برای ست کردن با لباس‌های روزمره است. همچنین می‌توانید از کیف‌های دوشی به عنوان کیف کراس بادی نیز استفاده کنید. با این کار حمل کردن آن برایتان راحت‌تر خواهد بود.

از طرفی، کوله پشتی یکی از انتخاب‌های خوب برای استایل‌های روزمره و حتی دانشجویی است. لباس‌های روزمره معمولا ساده هستند و رنگ‌های خنثی یا تیره دارند. بنابراین، بهتر است کیف چرم زنانه را نیز بر حسب آن‌ها ست کنید. از رنگ‌های خاکستری، مشکی و بژ غافل نشوید، زیرا ترکیب بسیار فوق العاده ای با لباس‌های روزانه ایجاد می‌کنند. اگر به رنگ‌های خنثی علاقه ندارید، سفید رنگی خوبی برای ست کردن با لباس‌های شاد خواهد بود.

کلام آخر

نحوه ست کردن رنگ‌ها برای کیف و لباس یکی از موضوعات مهم در زمینه ایجاد استایل‌های متفاوت است که برخی از افراد توجه چندانی به آن نشان نمی‌دهند. هماهنگی در آیتم‌های یک استایل در مرتب و شیک نشان دادن تاثیر زیادی دارد. اگر به کیف‌های چرمی علاقه دارید، باید اصول ست کردن کیف چرم با لباس‌های مختلف را هم بدانید. به عنوان مثال، رنگ یا مدلی که برای لباس‌های روزمره انتخاب می‌کنید ممکن است برای لباس‌های رسمی و مجلسی مناسب نباشد.

در این مطلب، به نکات مهم برای ست کردن کیف چرم با انواع لباس‌ها اشاره کردیم. برای هر موقعیت، می‌توانید کیف مناسب خود را از فروشگاه چرم نفیس خریداری کنید. برای سفارش کافی است مدل دلخواه خود را در سایت جست و جو کنید و یا به یکی از شعبات ما در تهران، مشهد و اصفهان مراجعه کرده و کیف چرم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا