استایل مردانهکفشمد و استایل

بهترین شلوار برای کفش چرم مردانه

یکی از پرطرفدارترین انواع کفش در بازار، کفش‌های چرمی هستند که انتخاب اول آقایان شیک‌پوش محسوب می‌شوند. از آنجا که این مدل کفش‌ها دارای انواع مختلفی بوده و در رنگ‌ها، طرح‌ها و کاربردهای متفاوت تولید می‌شوند، انتخاب کفش مناسب و استفاده درست از آن کمی سخت می‌شود. اگر می‌خواهید جزو آقایان شیک‌پوش و خوش استایل باشید، مسلما این سوال که با کفش چرم چی بپوشیم، ذهنتان را درگیر خواهد کرد. ست درست و اصولی شلوار با کفش چرم مردانه یکی از مهم‌ترین قوانینی است که باید رعایت شود. به دلیل اهمیت این موضوع، در این مطلب از چرم نفیس قصد داریم به پاسخ سوال «کفش چرم را با چه شلواری بپوشیم»، بپردازیم. ما را تا پایان همراهی کنید.

ست کردن شلوار با کفش چرم رسمی

ست کردن شلوار کفش چرم رسمی
ست کردن شلوار کفش چرم رسمی

وقتی صحبت از کفش چرم مردانه می‌شود، معمولا کفش‌های رسمی بیش از هر چیز دیگری اولویت دارند. این مدل کفش‌ها یکی از انتخاب‌های رایج بین آقایان هنگام رفتن به مهمانی، عروسی یا حتی محیط کار هستند. پس جای تعجبی ندارد که آن‌ها به خوبی با بیشتر شلوارها ست می‌شوند؛ بنابراین اگر این سوال برایتان پیش آمده که با کفش چرم چی بپوشیم، می‌توانید برای کفش‌های چرم رسمی موارد زیر را امتحان کنید:

  • شلوارهای پارچه‌ای راسته
  • شلوارهای کتان راسته
  • شلوارهای پلی‌استر
  • شلوارهای ولور
  • کت و شلوار

ست کردن شلوار با کفش کالج چرم

ست کردن شلوار کفش کالج چرم
ست کردن شلوار کفش کالج چرم

کفش‌های کالج یا همان کفش‌های لوفر که در دسته‌بندی کفش چرم کلاسیک جای می‌گیرند، بیشتر در استایل‌های کژوال استفاده می‌شوند، اما برای رویدادهای نیمه رسمی یا رسمی تجاری نیز مناسب هستند. احتمالا کفش‌های لوفر را با کراوات مشکی نمی‌پوشید، اما این واقعا تنها محدودیتش است. با هر چیز که در کمد لباستان باشد، آن‌ها به خوبی ست می‌شوند.

در پاسخ به سوال «کفش کالج مردانه با چه شلواری ست میشه» می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • شلوارهای پارچه‌ای راسته و کمی تنگ
  • شلوارهای کتان راسته
  • شلوارهای جین راسته
  • شلوارهای رسمی

ست کردن شلوار با نیم بوت چرم

ست کردن شلوار نیم بوت چرم
ست کردن شلوار نیم بوت چرم

اگر جزو آن دسته از آقایانی هستید که می‌خواهید در هر زمانی از سال خوش استایل دیده شوید، نیم بوت های چرم مردانه را انتخاب کنید. این مدل کفش‌ها نه تنها قابل استفاده برای تمامی روزهای سال هستند، بلکه می‌توان از آن‌ها هم در محیط‌های رسمی و هم کژوال استفاده کرد. اگر نیم بوت چرم مردانه دارید، حتما این سوال برایتان پیش آمده که با این کفش اسپرت مردانه چه شلواری ست می‌شود. در ادامه شلوارهای تکمیل کننده این استایل را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • اگر نیم بوت مشکی یا قهوه‌ای دارید، توصیه می‌کنیم از شلوار جین آبی استفاده کنید. اگر قدتان بلند است، جین راسته بهترین انتخاب خواهد بود. اگر رنگ آبی را دوست ندارید، می‌توانید خاکستری، سورمه‌ای یا مشکی را جایگزین کنید.
  • شلوارهای کتان
  • شلوارهای جاگر
  • شلوارهای پارچه‌ای راسته

ست کردن شلوار با کفش اسپرت چرم

ست کردن شلوار کفش اسپرت چرم
ست کردن شلوار کفش اسپرت چرم

کفش اسپرت مردانه چرم یکی از اقلام ضروری در کمد لباس آقایان است. تنها با داشتن یک جفت کفش اسپرت، آن‌ها می‌توانند شیک‌تر و شیک‌تر دیده شوند؛ البته تنها به شرطی که بدانند چگونه بین ست لباس مردانه و کفش اسپرت خود ارتباط ایجاد کنند. در ادامه به معرفی چند مدل شلوار خواهیم پرداخت تا بدانیم با کفش چرم چی بپوشیم:

  • اگر می‌خواهید استایلی جوان‌پسند و خاص داشته باشید، می‌توانید از ست کفش اسپرت با شلوارک در مسافرت‌هایتان استفاده کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، هماهنگی رنگ شلوارک با کفش اسپرت چرم است. توصیه می‌شود رنگ شلوار و کفش در یک تناژ باشد.
  • پوشیدن کفش اسپرت با شلوار جین، هم مناسب استایل کلاسیک و هم مدرن است. هنگام ترکیب این ست می‌توانید به سراغ جین راسته یا تنگ بروید. همچنین اگر قد کوتاهی دارید، توصیه می‌کنیم کفش‌های اسپرت لژ دار را ترجیح دهید؛ این کفش‌ها نه تنها فیزیک بدنیتان را بهبود می‌بخشند، بلکه استایل را شیک‌تر می‌کنند.
  • شلوارهای کتان

ست کردن شلوار با کفش هشت ترک

ست کردن شلوار کفش هشت ترک
ست کردن شلوار کفش هشت ترک

کفش مردانه چرم هشت ترک یکی از کفش‌های قدیمی و پرطرفدار مردانه است که با نام انگلیسی کفش بروژ یا بروگ نیز در بازار شناخته می‌شود. این کفش به دلیل طرح خاص و منحصربه‌فردی که دارد، به راحتی از دیگر کفش‌های مردانه قابل تشخیص است؛ زیرا معمولا به صورت چند تکه بوده و با سوراخ‌های تزئینی دوخته می‌شود.

از آنجا که این مدل کفش دارای انواع مختلفی ازجمله تمام رسمی، نیمه رسمی و اسپرت است، به راحتی با هر استایلی ست می‌شود. پس اگر دغدغه این را دارید که با کفش چرم چه شلواری بپوشیم، یک کفش مردانه چرم هشت ترک می‌تواند تکمیل کننده استایلتان باشد.

ست کردن شلوار با کفش چرم آکسفورد

ست کردن شلوار کفش چرم آکسفورد
ست کردن شلوار کفش چرم آکسفورد

اگر از کفش چرم آکسفورد یا دربی استفاده می‌کنید، بهترین انتخاب پیش رویتان، کت و شلوارهای پارچه‌ای خواهد بود. کت و شلوار پارچه‌ای رسمی‌ترین نوع لباس مردانه است که می‌توانید آن را در مهمانی‌ها یا مجالس رسمی، محیط کار و جلسات کاری به تن داشته باشید؛ بنابراین وقتی قرار است کفش مدل آکسفورد بپوشید، باید لباس‌هایی متناسب با آن‌ها که ظاهری رسمی دارند را انتخاب کنید.

دیگر گزینه‌های پیش رویتان شامل موارد زیر می‌شوند:

  • شلوارهای جین تیره
  • شلوارهای کتان
  • شلوارهای پارچه‌ای

ست کردن شلوار با کفش چرم اسنیکرز

همان‌طور که میدانید استایل های خوب باعث جذابیت و شیک‌تر به نظر رسیدن شما می‌شوند. این کفش‌ها می‌توانند ظاهرتان را در مراسم‌های مختلف بسیار خاص جلوه دهند. مهم‌ترین ویژگی کفش‌های اسنیکرز همه کاره بودن آن‌هاست.

این کفش‌ها به کمک چرم و پارچه‌های مخصوص با جزئیات زیبا ساخته می‌شوند و یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که دارند این است که جلوی تعریق پا را می‌گیرند.

اگر برایتان سوال پیش آمده که «با کفش چرم چه شلواری بپوشیم»، می‌توانید اسنیکرز را با شلوارهای زیر امتحان کنید:

  • اگر در تعطیلات تابستانی هستید و خودتان را برای سفر آماده می‌کنید، پیشنهاد ما این است که یک شلوارک و کفش اسنیکرز چرمی سفید را همراه خودتان داشته باشید تا در عین راحت بودن، بسیار شیک دیده شوید.
  • یکی دیگر از روش‌های ست کردن کفش اسنیکرز با شلوار، پوشیدن شلوار جین مشکی است که انتخاب ساده، اما بسیار جذابی به نظر می‌رسد.
  • ست کردن یک اسنیکرز سفید با یک شلوار ورزشی می‌تواند جذابیت خاصی به شما ببخشد.
  • پوشیدن اسنیکرز به همراه کت و شلوار هم می‌تواند ظاهر رسمی شما را حفظ کند و هم راحتی را به همراه داشته باشد.

سخن پایانی

در مطلب «با کفش چرم چی بپوشیم» شما را با راه‌های ست کردن انواع کفش چرم و شلوارهای مردان آشنا کردیم. دقت داشته باشید که شما عزیزان باید بر اساس سبک پارچه و رنگ شلوار برای انتخاب کفش چرم مناسب اقدام کنید. هماهنگی کفش و شلوار آقایان یکی از موضوعاتی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید تا استایل مورد نظر شما جلوه خود را به‌خوبی نمایش دهد.

منابع:

www.brunomarcshoes.com و marquinashoemaker.com

امتیاز دهید (سمت چپ بیشترین)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا