کیف

گرانترین کیف های جهان را بشناسید

به نظر شما گرانترین کیف های دنیا متعلق به کدام برندها هستند؟ در ساخت گرانترین کیف های دنیا از چه متریالی استفاده شده است؟ طلا، نقره، الماس؟ حدس می‌زنید گرانترین کیف های دنیا در چه رنج قیمتی به فروش می‌رسند؟ 1000 دلار؟ 1 میلیون دلار؟ 10 میلیون دلار؟ شاید بسیاری از شما که خیلی اهل خرید از مارک های تاپ دنیا هستید این گونه تصور کنید که گران‌ ترین کیف  جهان متعلق به برند هرمس باشد، اما سخت در اشتباه هستید. نام گران ‌ترین کیف دنیا، کیف هزار و یک شب و افتخار تولید آن متعلق به برند جواهرات مووارد است. کیف نفیس و شاهکاری که 3.8 میلیون یورو قیمت دارد. اگر از شدت تعجب مو بر اندام تان راست شد، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گرانترین کیف های جهان با ما در این مقاله از وب ‌سایت چرم نفیس همراه باشید چرا که ما در این مطلب از چرم نفیس قرار است  به معرفی ده مورد از گرانترین کیف های جهان در سال 2022 بپردازیم.

گرانترین کیف های دنیا به ترتیب قیمت

جالب است بدانید هرچند گران‌ترین کیف دنیا متعلق به برند هرمس نیست؛ اما این برند در میان ده کیف گران قیمت در جهان، بیشترین آمار و ارقام را به خود اختصاص داده است. 10 کیف گران دنیا را با اسامی زیر در بازار جستجو کنید.

  1. کیف نفیسی با نام الماس هزار و یک شب متعلق به برند مووارد به ارزش 8 میلیون دلار
  2. کیف خارق العاده و خاص کلی رزگلد از برند هرمس به ارزش 2 میلیون دلار
  3. کیف الماس نشان برکین کار هنری اعجاب انگیزی که توسط گینزا تاناکا از برند هرمس به قیمت 4 میلیون دلار تولید شد.
  4. کیف دستب چیند انکر از برند هرمس به ارزش 4 میلیون دلار
  5. کیف دستی خاص و زیبای کلاچ کلئوپاترا محصولی از برند لانا مارکس به ارزش 400 هزار دلار
  6. کیف برکین هیمالیا برند هرمس به قیمت 379 هزار دلار
  7. کیف دستی دایموند فوراِوِر متعلق به برند معروف شنل به ارزش 261 هزار دلار
  8. کیف برکین نگین ‌دار فوشیا متعلق به برند نام آشنای هرمس به ارزش 222 هزار دلار
  9. کیف دستی برکین سرخ براق کاری دیگر از برند هرمس به قیمت 203،105 دلار
  10. کیف برکین تمساح آبی محصول متفاوت و جذابی از برند هرمس به قیمت 150 هزار دلار

کیف هزار و یک شب متعلق به برند مووارد

چرا هنوز هم کیف الماس هزار و یک شب مووارد به عنوان گران‌ ترین کیف جهان شناخته می شود؟ پاسخ روشن است. هنوز هم این کیف خارق‌العاده یا بهتر است بگوییم شاهکار توانسته است رکوردی را که از سال 2011 در کتاب گینس تحت عنوان گرانترین کیف دنیا به نامش ثبت شده است،  دست نخورده نگه دارد. شرکت سازنده این کیف دستی زیبا و پر طرفدار، یک شرکت اماراتی است که در زمینه تولید کالاهای لوکس فعالیت دارد و پنج رکورد جهانی  دیگر مرتبط با تولید گران ترین محصولات جهان را در گینس به نام خود ثبت کرده است.

الماس هزار و یک شب مووارد، یک کیف دستی زنانه به شکل قلب و دیزاین شده با طلای 18 عیار است و ساخت آن توسط روبرت موارد و چند صنعتگر حرفه‌ای دیگر انجام شده است، صنعتگران به نامی که برای ساخت این محصول لاکچری بیش از  8.800 ساعت زمان گذاشتند.

علاوه بر طلای 18 عیار این کیف نفیس در مجموع با 4،517 قطعه الماس شامل 105 الماس زرد، 56 الماس صورتی و 4،356 الماس شفاف و درخشان تزیین شده است.

 کیف لوکس الماس هزار و یک شب در حراج کریستی لندن در سال 2017 با قیمت هنگفت 3.8 میلیون پوند فروخته شد.

کیف هزار و یک شب

کیف کلی رزگلد هرمس

کیف 2 میلیون دلاری کلی رزگلد هرمس یک کیف دستی لاکچری و نفیس است که تاکنون فقط 12 عدد از آن در قالب سه طرح مختلف تولید و روانه بازار کالاهای فوق لاکچری دنیا شده است. اگر بخواهیم نقطه اوج یا بخش شاهکار طراحی این کیف را توصیف کنیم باید به دسته شیک و منحصر به فرد آن اشاره کنیم که به حق وقتی روی دست قرار می‌گیرد همانند یک دستبند نفیس عیار دست شما را بالا می‌برد. این کیف دستی لاکچری محصول مشترک و خارق‌العاده برند هرمس و جواهرسازی پیر هاردی است که از طلای خالص و 1160 قطعه الماس درخشان تولید شده است و طراحی بدنه آن هم همانند پوست تمساح است.

کیف چیند انکر هرمس

کیف چیند انکر هرمس یا سلطان کیف های زنجیری دنیا یک کیف بسیار خاص و منحصربفرد است. کیفی که شاید حتی با دیدن آن برای چند دقیقه فقط متعجب باشید که این واقعا یک کیف است یا چیز دیگر؟ جالب است بدانید کیف چیند انکر از زنجیر های بهم پیوسته ای تشکیل شده و طراحی آن به نحوی است که با نگاه کردن به آن فضای زندان در ذهن مخاطب تداعی می‌شود. در طی ساخت این کیف زنجیری از 1،160 قطعه الماس استفاده شده است. گران بودن متریال بکار رفته در ساخت این کیف، طراحی آن توسط پیر هاردی و این مورد که تنها سه نمونه از آن در دنیا موجود است همه و همه عواملی هستند که در قیمت بالای این کیف تاثیرگذار هستند. قیمت این کیف زیبا معادل 1.4 میلیون دلار است.

کیف برکین هرمس ساخته شده توسط گینزا تاناکا

شاید بهتر باشد نام اثر هنری فوق درخشان گینزا تاکانا طراح ژاپنی را عروس نقره ای بگذاریم. جنس بدنه این کیف زیبا پلاتین و روی بدنه آن با 2000 قطعه الماس و یک قطعه درخشان 8 قیراطی دیزاین شده است. علاوه بر ظاهر خاص و زیبا این کیف به گونه ‌ای طراحی شده که جا دار هم باشد و جهت نگهداری لوازم جانبی متعدد دارای بخش ‌های مجزایی است. جالب اینجاست که از دسته این کیف حتی به عنوان دستبند یا گردنبند و از قطعه 8 قیراطی روی بدنه کیف به‌عنوانِ سنجاق سینه هم می‌شود استفاده کرد.

قیمت این کیف معادل با 1.4 میلیون دلار است.

 کیف کلاچ کلئوپاترا متعلق به برند لانا مارک

اما می توان جایگاه پنجمین کیف گرا‌ن ‌قیمت جهان را به کیف معروف کلاچ کلئوپاترا محصولی از برند لانا مارک نسبت داد. این کیف چرم زنانه خاص با دستان هنرمند لانا مارکس و دیگر متخصصین مد با استفاده از چرم تمساح و با پوششی متشکل از 1،600 الماس درخشان و شفاف و 40 قیراط به طور اختصاصی برای بازیگر و خواننده چینی معروف لی بینگ‌بینگ به گونه ای طراحی شده که همواره با استایل و لباس او ست باشد. برای درج نام این بازیگر معروف بر روی این کیف نیز از  الماس و طلای صورتی استفاده شده است. این کیف که بارها توسط افراد مشهور روی فرش قرمز مورد استفاده قرار گرفته، طرفداران بسیاری دارد. کیف کلاچ کلئوپاترا حدود صد الی چهارصد هزار دلار قیمت دارد. لازم به ذکر است قیمت بالای این کیف علاوه بر متریال گران ‌قیمت، به دلیل تعداد اندک آن نیز مربوط است و هر ساله تنها یک کیف از این مدل و آن هم در رنگ و طرحی متفاوت عرضه می شود. گفتنی است که قیمت این کیف معادل 400 هزار دلار است.

کیف برکین هیمالیا هرمس

کیف برکین هیمالیا یا کیف تمساح نشان یکی دیگر از کیف های لاکچری و گران قیمت برند هرمس است. خوب است بدانید این کیف به چند دلیل عمده جزء کیف ‌های گران قیمت در جهان است. دلیل اول این است که این کیف با استفاده از پوست تمساح نیل تهیه شده و فرآیند رنگ‌ رزی آن زمان زیادی می برد.  دلیل دوم این است که این کیف با هدف تداعی تصاویر کوه ‌های باشکوه هیمالیا طراحی شده و شامل رنگ ‌های قهوه ‌ای (کوه ‌های هیمالیا) و رنگ سفید (مانند ابرهایی که کوه‌ ها را در برگرفته و آسمان را پوشانده) است، همین رنگرزی الهام گرفته شده از طبیعت کار ساخت آن را به شدت سخت و قیمت آن را بسیار گران کرده است. همچنین تعدادی الماس نیز در این کیف کار شده و به همین خاطر آن را به یکی از گران ‌ترین کیف ‌ها در جهان مبدل کرده است. جالب است بدانید در جدیدترین طراحی کیف برکین هیمالیا، دویست ‌وچهل قطعه الماس بر روی پوسته طلای 18 عیار کار شده است.  قیمت این کیف معادل با 379 هزار دلار است.

کیف دستی دایموند فوراور

کیف دستی دایموند فوراور کیفی با ظاهری ساده و شیک بوده که لوگوی نمادین شنل نیز بر روی آن خودنمایی می‌کند. خوب است بدانید که این کیف زیبا و خاص از چرم تمساح و 334 قطعه الماس و طلای سفید تولید شده است. علاوه بر گران بودن متریال موجود در آن، ساخت این کیف به تعداد کم نیز بر قیمت بالای آن تاثیرگذاشته است. تاکنون در مجموع 13 مورد از این کیف در جهان تولید شده است.

گفتنی است قیمت این کیف برابر با 261 هزار دلار است.

 کیف برکین نگین‌دار فوشیا هرمس

جالب است بدانید رنگ سرخ‌آبی-ارغوانی یک رنگ خاص است که در سطح جهانی با عنوان فوشیا شناخته می‌شود. این کیف زیبا و منحصربفرد به واسطه رنگ زیبا و بکارگیری طلای 18 عیار و قطعات الماس، در اولین نگاه چشمان هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. این کیف خوش رنگ و خاص و زیبا نیز متعلق به برند معروف هرمس است. با بررسی گران‌ ترین کیف ‌های جهان شاید این فکر به ذهن شما نیز رسیده باشد که بین کیف ‌های مدل برکین هرمس نیز رقابت زیادی وجود دارد و بدین طریق برند معروف هرمس توانسته است تا بیشترین تعداد کیف‌ های گران جهان را به خود اختصاص دهد. گفتنی است این کیف در حراج کریستیز 2015 هنگ‌کنگ به قیمت 1.72 میلیون دلار به فروش رفت و حالا در سال 2023 قیمت این کیف برابر با 222 هزار دلار است.

 کیف برکین نگین‌دار فوشیا هرمس

کیف برکین سرخ براق هرمس

این کیف زیبا و قرمز رنگ برند هرمس، چندین سال پیش در یک مزایده عمومی رکورد گران ‌ترین کیف را شکست و یک کلکسیونر ناشناس آن را در مزایده هریتیج اکشنز برنده شد و حالا در سال 2023 در ردیف نهم گرانترین کیف های دنیا قرار گرفته است.

جالب است بدانید نام رسمی این کیف کمی طولانی است و  جایگاه نهم را در فهرست گران‌ترین کیف ‌ها دارد. نام رسمی این کیف به صورت انگلیسی در زیر آمده که در حقیقت اشاره به مشخصات آن دارد.

Hermes Exceptional Collection Shiny Rouge H Porous Crocodile 30 cm Barking Bag with 18K White Gold & Diamond Hardware

کیف برکین سی سانتی ‌متری از چرم تمساح آب‌ های شور به رنگ سرخ براق از مجموعه کلکسیون ارزشمند هرمس که در آن طلای 18 عیار و الماس بکار رفته است. این جمله معادل فارسی نام طولانی است که برند هرمس بر روی این کیف گذاشته است.

کیف برکین تمساح آبی هرمس

کیف برکین مدل تمساح آبی متعلق به برند هرمس است که در فهرست ده گانه کیف های گران قیمت در سال 2023 در ردیف آخر قرار دارد. جالب است بدانید که یک مدل از این کیف در حراج کریستیز در می‌فر لندن به قیمت 125 هزار پوند به فروش رفت.

گفتنی است در حال حاضر قیمت کیف برکین تمساح آبی برابر با 150 هزار دلار است.

نتیجه گیری

خوب است بدانید که گران بودن کیف حتما نشانه کیفیت آن نیست. بسیاری اوقات از شما هزینه های زیادی صرفا به دلیل برند بودن یک کالا گرفته می‌شود. بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب و خرید کیف به کیفیت آن توجه ویژه داشته باشید. در این مقاله از وب سایت چرم نفیس شما را با ده مورد از گرانترین کیف های جهان آشنا نمودیم. اگر قصد خرید کیف های چرم با کیفت و دوام بالا و همچنین قیمت مناسب را دارید توصیه می کنیم سری به فروشگاه ما بزنید.

امتیاز دهید (سمت چپ بیشترین)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا