پوشاک

انواع مدل های پالتو چرم زنانه

پالتوهای زمستانی یکی از بهترین آیتم‌های استایل‌های زمستانه به حساب می‌آیند که اکثر بانوان به آن‌ها علاقه دارند. مانند سایر لباس‌ها، پالتوها هم انواع مختلفی دارند که می‌توان از آن‌ها به پالتو بلند، کوتاه و نیم تنه اشاره کرد. هر کدام از این پالتوها را می‌توانید با استایل‌های مختلف ست کنید که زیبایی خاصی برای شما به ارمغان می‌آورند. تنوع رنگ‌ها در پوشاک چرم زنانه زمستانه بسیار زیاد است. از این رو در ترکیب رنگ‌ها و ایجاد استایل‌های خلاقانه آزادی کامل خواهید داشت.

پالتو چرم بلند

مانتو چرم بلند قطعا محبوب ترین مدل در بین پالتوهای مختلف به حساب می آید. شما می توانید این لباس را با کفش های اسپرت و زمستانه ست کنید و شلوارهای جذب بسیار مناسب پالتو زمستانه بلند خواهد بود.

پالتو چرم بلند

پالتو چرم ترند

پالتو چرم کوتاه

کت چرم زنانه کوتاه دقیقا در نقطه مقابل پالتو بلند قرار دارد و بانوان جوان علاقه زیادی به این نوع پالتو ها دارند. کوتاه بودن آن ها باعث می شود که بتوان استایل های بسیار شیک و اسپرتی را با آنان به وجود آورد. اگر قد کوتاهی دارید این نوع پالتو بسیار برای شما مناسب خواهد بود.

پالتو کوتاه چرم

پالتو زنانه چرمی

 

پالتو چرم نیم‌تنه

نیم تنه، مدل پالتو چرم زنانه است که کوتاه بوده و تا قسمت کمر شما را می پوشاند. این نوع پالتو مانند کاپشن کوتاه است و برای افرادی که به لباس های بلند علاقه ندارند یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. اگر شما هم از این دسته افراد هستید بهتر است که با انتخاب این مدل در استایل خود تنوع ایجاد کنید.

پالتو مشکی

جنس پالتو چرم زنانه

پالتوهای زنانه جنس ها مختلفی دارند و هنگام خرید باید به جنس آن ها توجه کنید. فوتر، چرم و تدی از جمله جنس پارچه هایی به حساب می آید که برای دوخت پالتو در نظر گرفته می شود.

رنگ پالتو چرم زنانه

پالتوهای زنانه رنگ های متنوعی دارند و خوشبختانه می توان آن ها را با دیگر آیتم های یک استایل اسپرت یا مجلسی ست کرد. شما می توانید از ترکیب رنگ های خنثی با رنگ های تیره یا روشن استفاده کنید.

اکسسوری در پالتو چرم زنانه

برخی از پالتوها دارای اکسسوری هستند به این معنی که دارای کمربند یا تزیینات مختف خواهند بود.

نحوه نگهداری از پالتو چرم زنانه

برای نگهداری از پالتو زنانه باید دقت زیادی به خرج دهید. نباید پالتوها را به گونه ای قرار دهید که در مقابل نور خورشید قرار گیرند یا چروک شوند. بهتر است آن ها در کمد آویزان کنید تا از آسیب های زیاد در امان بمانند.

نکات مراقبتی از پالتو چرم زنانه

برای مراقبت از پالتو چرم زنانه بهتر است نکاتی را رعایت کنید. هرگز آن ها را با آب داغ نشویید و از شوینده های مناسب برای شست و شوی آن ها استفاده کنید. نحوه آویزان کردن آن ها بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که به پارچه پالتو هیچ آسیبی وارد نشود. برای خرید پالتوهای چرم به فروشگاه ما، یعنی چرم نفیس مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا