کیف

انواع کیف چرم مردانه

کیف­های چرمی یکی از اجزای تاثیرگذار در ساخت یک استایل شیک و رسمی و البته لوکس است. امروزه­ انواع کیف چرم مردانه در مدل­های جذاب و کاربردی اعم از کیف دوشی، کیف دسته چک، کیف دافل بگ، کراس بادی، کلاچ یا پالتویی تولید می­شوند. اگر قصد دارید تا استایلی منحصر به فرد داشته باشید پیشنهاد می­کنیم سری به فروشگاه چرم نفیس بزنید و از کیف­های چرمی دیدن کنید.

خرید یک کیف چرم طبیعی می­تواند در کنار کامل کردن استایل شما سبب بیشتر دیده شدن سبک پوشش­تان شود. در این مقاله قصد داریم به طور مفصل به بررسی و معرفی انواع کیف­های چرمی جدید و لوکس بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می­کنیم پیش از خرید کیف چرم مردانه به عنوان یک اکسسوری جذاب، کمی به بررسی جدیدترین و محبوب­ترین کیف­ها بپردازید.

کیف چرم مردانه اداری

یکی از رایج­ترین انواع کیف چرم مردانه، کیف اداری است. کیف­های اداری جمله  مدل­هایی هستند که نه تنها برای کارمندان و معلمان مناسب است؛ بلکه دانشجویان و دانش آموزان نیز می­توانند از این مدل استفاده کنند. این مدل را می­توان در طرح­ها و جنس­های متفاوتی تهیه کرد. کیف­های اداری علاوه بر طراحی زیبا و شکیل، بسیار جادار هستند.

این کیف­ها در سایزهای متفاوتی تولید می­شوند. همچنین بسته به نوع چرم انتخابی می­تواند طیف رنگی متنوعی داشته باشد. اگر در سمت­های شغلی مدیریتی هستید خرید کیف چرم اداری مدل دیپلمات در کنار یک کفش چرم نفیس مردانه می­توانید استایل شما را تکمیل و منحصر به فرد­ کند.

کیف مردانه چرمی مدل اداری

کیف مردانه چرمی مدل اداری

کیف مردانه چرم مدل دوشی

از دیگر انواع کیف چرم مردانه، می­توان به کیف دوشی اشاره کرد. کیف­های دوشی چرم جزء کیف­های اسپرت بوده و انتخاب مناسبی برای محیط­های آموزشی مانند مدارس و دانشگاه­ها هستند. این مدل­ها در ابعاد متفاوتی تهیه می­شوند و اگر در دسته افرادی هستید که طرفدار استایل­های کژوال هستند؛ کیف دوشی چرم می­تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این کیف­ها بسیار جادار هستند و برای حمل لپ تاپ و تبلت نیز مناسب اند. همچنین نسبت به کیف­های اداری از وزن کمتری برخوردارند که حمل آن­ها را برای مدت طولانی آسان می­کند.

 

کیف رودوشی
کیف رودوشی

کیف مردانه چرم رودوشی

کوله پشتی

از پرکاربردترین انواع کیف چرم مردانه، می­توان کوله پشتی را معرفی کرد. کوله پشتی نیز جزء کیف­های اسپرت است و انتخاب مناسبی برای دانشگاه، مدرسه یا پیاده روی است. این مدل کیف نسبت به کیف­های دوشی جای بیشتری دارد. همچنین برای حمل لپ تاپ­های بزرگ و کتاب نیز مناسب­تر است. اگر به دنبال یک استایل شیک و گران قیمت اسپرت هستید، خرید کوله پشتی و کتونی چرم طبیعی می­تواند انتخاب هوشمندانه­ای باشد. چرم طبیعی می­تواند استایل شما را خیره کننده­تر و خاص­­تر نشان دهد.

 

کوله پشتی مردانه چرم
کوله پشتی مردانه چرم

کوله پشتی مردانه چرم

 

 کیف چرم مردانه مدل کمری

اگر در بین انواع کیف چرم مردانه، به دنبال کیفی هستید ک به صورت روزانه بتوانید از آن استفاده کنید؛ کیف کمری انتخاب خوبی است. این مدل از کیف­ها جهت استفاده در اماکن شلوغ مانند بازارها، مسافرت، فرودگاه و بانک مناسب هستند. با خرید این مدل از کیف چرم مردانه می­توانید کلیه اسناد مهم و پول نقد خود را بدون هیچ گونه نگرانی در محل­های پر تردد حمل کنید. در فروشگاه چرم  نفیس، انواع کیف کمری در جنس­های گوناگون و با رنگ بندی فوق العاده جذاب جهت خرید وجود دارد.

کیف کمری مردانه چرمی
کیف کمری مردانه چرمی

کیف کمری مردانه چرمی

کیف پول مردانه چرم

از دیگر مدل­های کیف چرم مردانه می­توان به کیف پول­های چرمی اشاره کرد. در بین انواع کیف چرم مردانه، کیف پول­ها یکی از پرفروش­ترین مدل­ها به شمار می­آیند. به عقیده بسیاری از طراحان مدف یکی از عناصری که می­تواند در جذابیت هر چه بیشتر استایل­ها مردانه نقش داشته باشد، کیف پول­های چرم طبیعی هستند. این محصول در دسته اکسسوری­های لاکچری قرار داشته و در دست داشتن کیف پول چرمی با کیفیت می­تواند استایل شما را اصیل­تر کند.

کیف پول مردانه چرمی
کیف پول مردانه چرمی

کیف پول مردانه چرمی

کیف دسته چک

اگر قصد خرید یک هدیه جذاب و گران قیمت برای مدیران و تجار را دارید، خرید کیف مردانه چرم دسته چک می­تواند هدیه نفیسی باشد. یکی از انواع کیف­های چرمی که اخیرا در بین افراد شیک پوش ترند شده است، کیف­های دسته چک است. این مدل کیف­ها در طرح­های گوناگونی تهیه می­شوند. برخی از کیف­ها علاوه بر جای دسته چک، جای پول و کارت بانکی و خودکار هم دارند. شما با توجه به بودجه خود می­توانید یک کیف دسته چک چرم نفیس را به عنوان هدیه­ای لوکس و ماندگار تهیه کنید.

 

کیف دسته چک چرم طبیعی
کیف دسته چک چرم طبیعی

کیف دسته چک چرم طبیعی

کیف سامسونت

از دیگر انواع کیف چرم مردانه می­توان به کیف­های سامسونت اشاره کرد. استفاده از این مدل کیف­ها تاریخچه­ای طولانی دارد. کیف سامسونت چرمی انتخاب مناسبی برای کارمندان، وکلا و قضات است. این مدل کیف در زیر دسته کیف­های اداری و رسمی قرار داشته و جهت حمل اسناد می­تواند انتخاب خوبی باشد. کیف­های سامسونت برای استایل­های رسمی گزینه خوبی هستند.

اگر جزء افرادی هستید که سمت­های شغلی مهمی دارند، کیف­های سامسونت رمزدار می­توانند علاوه بر زیبا نمودن استایل شما، امنیت مدارکتان را نیز تامین کنند. این مدل کیف­ها به علت طراحی خاص خود از دوام بالایی برخوردار بوده و حمل آن­ها نیز آسان است.

 

کیف چرم مردانه سامسونت
کیف چرم مردانه سامسونت

کیف چرم مردانه سامسونت

 کیف چرم مردانه مدل رودوشی

از انواع کیف چرم مردانه که شباهت کمی به کیف­های دوشی دارد، می­توان به کیف رودوشی اشاره کرد. این مدل کیف نسبت به کیف­های دوشی از ابعاد کوچک­تری برخوردار است. لذا جهت استفاده روزمره و حمل وسایل کوچک مانند گوشی، کیف پول و مدارک شناسایی می­تواند کاربردی باشد. از این کیف می­توان در استایل­های اسپرت و کژوال استفاده نمود. کیف رودوشی چرم انتخاب خوبی برای محل کار، پیاده روی، مسافرت و خرید است. وزن کم و طراحی کاربردی آن، کیف رودوشی را به محبوب­ترین و ترندترین انواع کیف در بین جوانان تبدیل کرده است.

 

کیف مردانه رودوشی چرم طبیعی
کیف مردانه رودوشی چرم طبیعی

کیف مردانه رودوشی چرم طبیعی

کیف مردانه چرم مدل دافل بگ

از انواع کیف چرم مردانه که چند سالی از ورودش به دنیای مد و فشن می­گذرد،  می­توان به دافل بگ اشاره کرد. این کیف­ها به علت جیب­های جانبی و ابعاد بزرگی که دارند، بی شباهت به ساک نیستند. ابعاد بزرگ کیف چرم دافل بگ سبب شده تا کیف به عنوان یکی از جادارترین کیف­های چرم مردانه شناخته شود. از دافل بگ می­توان برای حمل وسایل بزرگ در مسافرت استفاده کرد. همچنین انتخاب خوبی برای باشگاه­های ورزشی هستند. اگر قصد دارید تا به همسر یا دوست ورزشکار خود یک هدیه نفیس و لوکس بدهید، دافل بگ چرمی انتخاب خوبی است.

 

کیف مردانه دافل بگ
کیف مردانه دافل بگ

کیف مردانه دافل بگ

 کیف کراس بادی

بدون شک محبوب­ترین نوع کیف مردانه چرم، کیف­های کراس بادی هستند. این کیف­ها در دسته کیف­های دستی قرار دارند. ابعاد آن­ها کمی بزرگ­تر از کیف­های رودوشی است. کیف­های کراس بادی از یک بند چرمی قابل تنظیم برخوردارند که بصورت مورب روی شانه و سینه قرار می­گیرد. کیف­های کراس بادی انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره و حتی استفاده در محیط­های کاری هستند. از مزیت­های کیف کراس بادی، آزادی دست­ها است که امکان حمل اشیاء با دست را به شما می­دهد.

 

خرید کیف مردانه کراس بادی
خرید کیف مردانه کراس بادی

خرید کیف مردانه کراس بادی

 

کیف چرم مردانه مدل پالتویی

در بین انواع کیف چرم مردانه، یک گزینه مناسب برای استایل­های زمستانی، کیف­های پالتویی هستند. این مدل در دسته بندی کیف پول­ها قرار دارد. ابعاد کیف پالتویی نسبت به کیف پول کمی بزرگتر است. در برخی مدل­ها علاوه بر اینکه می­توان پول و کارت­های بانکی را در کیف پالتویی قرار داد، امکان قرار دادن گوشی موبایل نیز در آن وجود دارد. این کیف­ها انتخابی جهت هدیه دادن به آقایان محسوب می­شود.

 

کیف پالتویی مردانه
کیف پالتویی مردانه

کیف پالتویی مردانه

کیف مردانه چرم مدل کلاچ

شاید در وهله اول اسم کلاچ کمی جدید باشد، اما باید بگوییم که کیف­های کلاچ همان کیف­های پاسپورتی هستند. این کیف­ها هیچگونه بند و زنجیر اضافی ندارند و طراحی آن­ها نیز به نحوی است که بسیار کوچک و سبک باشد. کیف کلاچ به راحتی در دست جا شده و گزینه خوبی برای حمل گوشی موبایل، پول، کارت بانکی و در مجموع استفاده روزمره است.

 

کیف کلاچ مردانه
کیف کلاچ مردانه

کیف کلاچ مردانه

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا