کفشکیف

چگونه کیف و کفش را با یکدیگر ست کنیم؟

آیا شما هم می دانید ست کردن کیف و کفش با یکدیگر چگونه است؟ آیا فکر می کنید تنها با هماهنگ کردن رنگ این دو المان می توان استایل خود را زیبا کرد؟ آیا با روش های دیگری که می توان کیف و کفش را به یکدیگر ست کرد نیز آشنایی دارید؟

بسیاری از ما با پرداخت هزینه های بسیار بالا اجناسی را خریداری می‌کنیم اما از آنجا که نمی دانیم هر یک را چگونه با دیگری ست کنیم استایل ما زیبا و منحصر به فرد دیده نمی شود. پس نه تنها باید با پرداخت هزینه ای معقول اجناس باکیفیت را خریداری کرد بلکه باید با استفاده از  اصول خاصی آن ها در کنار یکدیگر قرار داد.

 بدین ترتیب شما به یکی از خوش پوش ترین و خوش استایل ترین افراد در خانواده، فامیل یا حتی در میان دوستان تبدیل می‌شوید. در این مقاله از چرم نفیس تولیدکننده محصولات چرمی مرغوب و باکیفیت در جدیدترین مدل های ترند سال، می خواهیم شما را با نحوه ست کردن کیف و کفش بیشتر آشنا کنیم، با چرم نفیس همراه باشید.

نوشته های مشابه

قبل از هماهنگ کردن کیف و کفش این نکات را بخوانید

با وجود این که هماهنگ بودن مدل کیف و کفش می تواند استایل شما را بسیار زیباتر از پیش بکند اما نباید دو نکته مهم زیر را فراموش کرد:

  • کیف و کفش چرم مردانه یا زنانه خود را مناسب با فصل انتخاب نمایید. مثلاً کفش تابستانه در فصل هایی که هوا رو به سردی می رود جذابیت چندانی در استایل شما ایجاد نمی‌کند در نقطه مقابل نیز پوشیدن کفش های زمستانی مانند بوت و نیم بوت در گرمای هوا نه تنها شما را خاص و منحصر به فرد نمی کند بلکه انتخابی نامعقول به نظر می رسد.
  • همچنین باید به موقعیتی که قصد دارید از این کیف و کفش در آن استفاده کنید، توجه نمایید. اگر می خواهید از کیف و کفش در محیط های کاری یا آموزشی استفاده نمایید باید از میان مدل های ساده و راحت انتخاب خود را انجام دهید. پوشیدن کفش های شیکی که برای استفاده طولانی مدت در محیط کار یا تحصیل طراحی نشده اند، شما را اذیت می کند. همچنین برای رفتن به محیط کار، دانشگاه، مدرسه و دیگر مراکز آموزشی باید یک کیف چرم مردانه یا زنانه جادار به همراه داشته باشید، کیف کوچکی که با کفش شما هماهنگ است اما با موقعیتی که می خواهید از آن استفاده کنید، همخوانی ندارد را باید کنار گذاشته و به فکر انتخاب جدیدی باشید.

روش های ست کردن کیف و کفش

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد برای ست کردن کیف و کفش، روش های مختلفی وجود دارد. در این قسمت قصد داریم تا توضیحات مفصل تری در این زمینه به شما ارائه دهیم. چرم نفیس با ارائه محصولات باکیفیت مطابق با آخرین مدل های روز دنیا می تواند دست شما را در انتخاب باز گذاشته و حتی به شما پیشنهاداتی برای هماهنگ کردن محصولات خود ارائه دهد.

ست کردن کیف و کفش چرم

پس اگر شما هم می خواهید یکی از افراد بسیار خوش استایل و با سلیقه در جامعه باشید می توانید اصول اولیه ای که در این قسمت آمده است را مطالعه کرده و سپس به بایدها و نبایدهای آن عمل کنید. برخی از متداول ترین روش های هماهنگ کردن کیف و کفش عبارت است از:

به رنگ کیف و کفش توجه کنید!

اکثر افراد وقتی می خواهند کیف و کفش خود را با یکدیگر ست کنند، آن‌ها را از یک رنگ انتخاب می‌کنند. می توان گفت اولین و ساده ترین روش هماهنگ کردن این دو محصول با یکدیگر، هماهنگ کردن رنگ های آن ها با یکدیگر است. البته این بدین معنی نیست که باید حتماً این عناصر را یک رنگ انتخاب کنید می توانید از رنگ های مکمل استفاده کرده یا حتی قسمتی از آن را هم رنگ با یکدیگر انتخاب نمایید.

اگر کیف شما دقیقاً همرنگ با کفشتان باشد هر بیننده ای به سادگی متوجه آن خواهد شد اما اگر کمی ظریف تر به قضیه نگاه کنیم گاهی افراد قسمتی از کیف و کفش خود را به یکدیگر هماهنگ می کند. این نوع ست کردن را تنها افرادی که خود نیز با این اصول آشنا هستند، خواهند فهمید. تصمیم با شماست شکل کیف و کفش یک رنگ انتخاب کنید یا برای مخاطبان خاص و ویژه تنها قسمتی از آن را با یکدیگر هماهنگ نمایید. البته انتخاب دوم این حالت نشان دهنده حسن انتخاب و دقت در جزئیات استایل شما است.

به جنس کیف و کفش توجه کنید!

اگر شما هم می خواهید با استفاده از جنس کیف و کفش آن ها را با یکدیگر هماهنگ کنید، به شما تبریک می گوییم! شما از آن دسته افرادی هستید که پیرو جمعی نیستند و می‌خواهند استایلی خاص و ویژه برای خود طراحی کنید.

اجازه دهید با ذکر مثال این روش ست کردن کیف و کفش را بیشتر برای شما توضیح دهیم. اگر می خواهید از کفش های پارچه ای و راحت در فصل تابستان استفاده نمایید، بهترین انتخاب برای شما استفاده از کیف های پارچه ای و اسپرت است. پس بهتر است که در کنار این کیف ها از کفش های چرمی یا جلو بسته استفاده نکنید زیرا از نظر جنس و ساختار با یکدیگر متفاوت هستند.

مثلاً می توانید کفش جیر را با کیفی که در قسمت های از آن چرم جیر به کار رفته است، هماهنگ کنید. بدین ترتیب از رنگ استفاده نکرده و تنها بر روی جنس محصول تأکید کرده اید. در قسمت محصولات چرم نفیس انواع کیف ها و کفش های چرم گوناگون وجود دارد که از جنبه های مختلفی با یکدیگر هماهنگی دارند.

از اکسسوری ها استفاده کنید!

تا اینجا متوجه شدیم که می توان رنگ یا جنس کیف و کفش را با یکدیگر هماهنگ کرد اما اگر نمی خواهید برای هماهنگ کردن کیف و کفش خود هزینه زیادی پرداخت کنید، پیشنهاد سومی برای شما داریم. اگر رنگ کیف و کفشتان نه تنها با یکدیگر همخوانی ندارد بلکه در یک تناژ رنگی نیز قرار ندارند، می توانید از یک اکسسوری مانند  آویز کیف یا جاسوئیچی هماهنگ با کفش بر روی کیف استفاده نمایید.

بدین ترتیب ممکن است که رنگ کلی این دو المان با یکدیگر متفاوت باشد ولی همان اکسسوری بسیار کوچک نشان دهنده حسن سلیقه شماست. جالب است بدانید که چرم نفیس انواع اکسسوری چرم را با تنوع بالا در رنگ و طرح در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

از رنگ لباستان استفاده کنید!

اگر می خواهید استایل خاص و ویژه ای را برای خود رقم بزنید، حتماً نیاز نیست که کیف و کفش شما با یکدیگر هماهنگ باشد. می توانید مانند قانون دور در دور و نزدیک در نزدیک ریاضی، دو به دو المان های استایل خود را با یکدیگر هماهنگ کنید. یعنی لباس شما با کفش و شلوار شما با کیفتان همخوانی داشته باشد. البته این فقط یک مثال است و می توانید از رنگ شال، بند ساعت و وسایل دیگر نیز در این روش استفاده کنید تنها باید از رنگ های هماهنگ در اجزای مختلف استایل خود استفاده نمایید.

رنگ خنثی را فراموش نکنید!

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کمد های شلوغ و درهم ریخته را دوست ندارید باید به یک یا چند رنگ و مدل کیف و کفش بسنده کنید. اگر تعداد کفش های شما کم باشد چگونه می توان آنها را با یکدیگر هماهنگ کرد؟ اینجاست که به یکی دیگر از اصول خوش پوشی نیاز پیدا می کنید. بسیاری از رنگ های مانند سفید، سیاه، سرمه ای و طوسی خنثی هستند، یعنی می توان آن ها را در کنار هر رنگی استفاده کرد. بسیاری از بانوان حداقل یک کیف سیاه یا سفید در کمد خود دارند زیرا هماهنگ کردن آن ها با اجزای دیگر استایل به راحتی انجام می شود.

نبایدهای ست کردن کیف و کفش

تا اینجا ما بیشتر بر مواردی تأکید کردیم که باید آن را برای هماهنگ کردن کیف و کفش رعایت کنید اما چه مواردی هستند که هرگز نباید آن ها را انجام دهید؟ در این قسمت از مقاله چرم نفیس می خواهیم شما را با نبایدهای ست کردن کیف و کفش نیز آشنا نماییم. اگر می خواهید که در نهایت استایل شما زیبا به نظر برسد نباید کارهای زیر را انجام دهید:

  • همه پوشش خود را یک رنگ انتخاب نکنید. افرادی که پوشش خود را از یک رنگ انتخاب می کنند بیشتر شبیه کودکان دبستانی خواهند شد. حتی اگر می خواهید که رنگ استایل شما تماماً قهوه ای باشد باید از تناژهای مختلف آن این رنگ استفاده نمایید، ایجاد سایه روشن در استایل شما، جذابیت آن را دوچندان می کند.
  • تمام اجزای استایل خود را از یک جنس انتخاب نکنید. با وجود اینکه چرم یکی از شکیل ترین و لاکچری ترین مواد اولیه ای است که در تولید محصولات پوششی به کار می رود اما اگر همه استایل خود را چرمی انتخاب کنید زیبا به نظر نمی رسد. باید اصل تعادل را در هماهنگ کردن اجزای مختلف استایل نیز رعایت کرد. سعی کنید از اجناسی که با یکدیگر همخوانی دارند در کنار یکدیگر استفاده کنید.
  • هرگز استایل خود را تماماً طرح دار انتخاب نکنید. اگر همه اجزای استایل شما طرح دار باشند ظاهر شما بسیار شلوغ و درهم ریخته به نظر می رسد. برای زیباتر کردن تیپ خود می‌توانید از ترکیبی از اقلام ساده و طرح دار استفاده کنید به طور مثال اگر شال شما طرح دار است پوشش بالاتنه و شلوار شما ساده و در نهایت کیف و کفش شما نیز طرح دار باشد. بدین ترتیب با ایجاد تمایز در اجزای مختلف استایل، زیبای بیشتری خلق می کنید.

نبایدهای ست کردن کیف و کفش

نکات پایانی در مورد ست کردن کیف و کفش

در پایان نیز می خواهیم چند نکته مهم را در مورد ست کردن کیف و کفش به شما گوشزد کنیم:

  • اگر کفش شما رنگی ترکیبی دارد، اما کیف موردنظرتان یک رنگ است می توانید با استفاده از دستمال‌های مخصوص یا آویزها ترکیب موردنظر را در کیفتان نیز به وجود آورید.
  • خرید اجناس با رنگ های خنثی می تواند کمک بزرگی به شما برای هماهنگ کردن کیف و کفش کند.
  • اگر دقت بالایی داشته باشید قادر هستید تا از جزئیات برای هماهنگ کردن کیف با کفش بهره ببرید. به طور مثال بر روی رنگ یراق آلات و سگک های این دو مورد تمرکز کنید. آن ها را به صورت هم رنگ یا هم مدل استفاده نمایید.
  • در برخی موارد ست کردن کیف و کفش برای شما اهمیت ندارد و شما می خواهید کفش خود را با شال و کیف را با مانتو هماهنگ کنید. در این حالت سعی کنید یک عنصر مشترک بین این دو جز در استایل خود ایجاد کنید.

نتیجه گیری

تمام تلاش ما در مطلب فوق این بود تا روش های مختلف هماهنگ کردن کیف و کفش را به شما آموزش دهیم. همانطور که ملاحظه کردید در برخی از موارد نیازی به پرداخت هزینه های آنچنانی نیست و می توان با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر، یک هماهنگی بسیار زیبا در کیف و کفش ایجاد کرد. امیدواریم که این مطلب از چرم نفیس برای شما آموزنده بوده و به شما در خلق یک استایل ویژه و منحصر به فرد کمک کرده باشد.

توجه کنید که برای دستیابی به یک استایل زیبا باید از المان های به روز و ترند سال استفاده کرد، کیف و کفشی که مدل آن سال‌هاست قدیمی شده است هر چقدر هم که با یکدیگر ست باشد، باعث خوش پوشی شما نمی شود. چرم نفیس انواع طرح های جدید کیف و کفش در دنیای مد و فشن را با بالاترین کیفیت تولید و به شما مشتریان عزیز عرضه کرده است. پس برای کوتاه تر کردن مسیر رسیدن به بهترین استایل می توانید از محصولات این فروشگاه خریداری کرده و نهایت لذت را از استفاده آن ها ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا