کفش

معرفی 20 مدل کفش مجلسی چرم زنانه

کفش مجلسی چرم زنانه با توجه به کاربردی که دارد، در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خودشان هستند. کفش‌های چرم قسمت قوس پا را خیلی خوب پوشش می‌دهند و با پشتیبانی از مچ پا منجر به حفظ تعادل و پایداری می‌شوند. علاوه بر این، قابلیت ضربه‌گیری بالایی نیز دارند و جلوی هر گونه آسیب و ضربه به پا را می‌گیرند. به طور کلی هر خانمی باید انواع مدل‌های کفش چرم زنانه را داشته باشد و در مواقع نیاز از هر یک از آن‌ها استفاده کند. در این مطلب از چرم نفیس قصد داریم 20 مدل کفش زنانه مجلسی را به شما معرفی کنیم. با چرم نفیس همراه شوید.

کفش پاشنه بلند کلاسیک

<yoastmark class=

کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند کلاسیک محصولی است که با پرداختن به جزئیات کلاسیک طراحی شده است و می‌تواند برای مجالس و رویدادهای خاص عالی باشد. این کفش معمولا پاشنه‌های بلند و باریکی داشته و به ظاهر شما انعطاف و جلوه‌ای شیک می‌بخشد. همچنین دارای جزئیاتی مانند نوک تیز یا گرد، بندهای زیبا، مرواریددوزی و غیره نیز هست و می‌تواند در ترکیب با لباس‌های مجلسی شما، جلوه‌ای زیبا و اثرگذار ایجاد کند.

صندل پاشنه‌دار

صندل پاشنه‌دار
صندل پاشنه‌دار

کفش چرم صندل زنانه همان‌طور که از اسمش مشخص است، صندلی با پاشنه کوتاه یا بلند، نازک یا ضخیم است و می‌تواند برای محیط‌های مجلسی و مهمانی‌ها انتخاب خوبی باشد. صندل‌های پاشنه‌دار بهترین گزینه برای مهمانی‌های تابستانی هستند و تقریبا با هر مدل لباسی خوب و شیک به نظر می‌رسند. پوشیدن صندل‌های بندی با لباس‌های کوتاه می‌تواند پاهای شما را کشیده‌تر و زیباتر نشان دهد.

کفش عروسکی

کفش عروسکی
کفش عروسکی

کفش‌های عروسکی نمادی از ظرافت و لطافت را به ارمغان می‌آورند. جذابیت و محبوبیت این کفش‌ها به حدی است که می‌توان به راحتی آن‌ها را با هر لباسی ست کرد. کفش مجلسی چرم زنانه عروسکی در ترکیب با یک دامن بلند، ظاهری لطیف و زنانه را به همراه دارد. علاوه بر این، پوشیدن آن با یک ساحلی بلند می‌تواند شما را برای یک روز گرم تابستانی آماده کند.

کفش کیتن

<yoastmark class=

کفش مجلسی چرم زنانه کیتن، دارای پنجه‌ای شبیه به بچه گربه و پاشنه‌ای کوتاه است. این مدل کفش کمی از انواع تخت بلندتر بوده و پوشیدن و حفظ تعادل با آن در مقایسه با کفش‌های پاشنه بلند راحت‌تر است. اگر قدتان بلند است و نمی‌توانید کفش‌های پاشنه بلند بپوشید، این مدل کفش چرم زنانه مناسب شماست. کناره‌های باز کفش کیتن، می‌تواند حس شیک بودن را به ظاهرتان بیفزاید.

بوت کوتاه

بوت کوتاه
بوت کوتاه

انواع بوت ها و نیم بوت های چرم زنانه در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده‌اند. این کفش‌ها در فصول سرد سال می‌توانند به خوبی از پاهای شما محافظت کنند. استفاده از کفش چرم نیم بوت زنانه با لباس‌های زیبا می‌تواند استایلی لاکچری و بسیار شیک برای شما به ارمغان بیاورد.

لوفر

لوفر
لوفر

کفش چرم لوفر زنانه با ظاهر کلاسیک خود می‌تواند استایلی بسیار شکیل و جذاب را ایجاد کند که راحتی و کارایی بالا را به همراه دارد. این مدل کفش، ترکیبی از اسپرت بودن و رسمی بودن را در یک کفش روزانه ارائه می‌دهد.

آکسفورد

آکسفورد
آکسفورد

یکی دیگر از انواع کفش مجلسی چرم زنانه، کفش آکسفورد است که ظاهری جذاب با پاخوری عالی داشته و تنها با یکبار پوشیدن، طرفدار پر و پا قرص آن خواهید شد. اگر می‌خواهید به قرار ملاقاتی بروید که علاوه بر خوش استایل بودن، راحتی کفش نیز برایتان حائز اهمیت است، این مدل کفش چرم اسپرت زنانه ایده آل شما خواهد بود.

مری جین

<yoastmark class=

مری جین کفش کلاسیکی است که چندین دهه است یکی از محبوب‌ترین کفش چرم تخت زنانه محسوب می‌شود. این کفش به دلیل طراحی منحصربه‌فرد و جذابیت متفاوت خود بسیار پرطرفدار شده است. مری جین‌ها معمولا پاشنه یا کف صاف و پنجه گرد یا مربعی دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کفش، داشتن بندهایی است که از روی پا عبور می‌کنند و با سگک، دکمه یا چسب بسته می‌شوند.

بالرین

بالرین
بالرین

طراحی ساده کفش‌های تخت باعث شده گزینه‌ای عالی برای خانم‌هایی باشند که علاقه‌مند به استایل کژوال و مدرن هستند. این کفش‌ها با داشتن رنگ‌های مختلف، انتخاب‌های بیشتری را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. کفش‌های بالرین نیز که در دسته‌بندی کفش‌های تخت جای می‌گیرند، توجهات بسیاری را جلب کرده‌اند. بندهای قابل تنظیم آن‌ها باعث شده دارای انعطاف زیادی هنگام استفاده باشند.

اسلیپر

اسلیپر

اسلیپر یا همان دمپایی روفرشی، پاپوش سبکی است که مخصوص استفاده در فضاهای داخلی به خصوص منزل است، اما با کفی نرمی که دارد، می‌توان از آن در فضاهای باز نیز استفاده کرد. این مدل کفش‌ها با جذب گرد و خاک پا، از قلب دوم شما محافظت می‌کنند و با گرمی و لطافتی که دارند، قابل استفاده روی انواع سرامیک و سنگ هستند.

کفش gladiator

کفش gladiator
کفش gladiator

صندل‌های رومی گلادیاتور، ابتدا برای سربازان روم و گلادیاتورها طراحی می‌شدند. این مدل کفش مجلسی چرم زنانه، صندل‌های مسطحی متشکل از تسمه‌های مختلف هستند که به دور انگشتان، مچ و گاهی اوقات ساق پا پیچیده می‌شوند. صندل‌های گلادیاتور برای استفاده روزمره و مهمانی‌های خودمانی، به‌ویژه در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کفش T-strap

<yoastmark class=

کفش دارای بند تی شکل یا T- strap کفش زنانه چرم مجلسی دیگری است که بند T شکل آن از قسمت پنجه یا ابتدای انگشتان پا شروع می‌شود و به یک بند سگک‌دار در قسمت مچ پا ختم می‌شود تا دور آن بسته شود. در قسمت جلو هم پنجه نوک تیزی دارد که به آن استایل شیک و مناسبی بخشیده است. برخی از طراحی‌های این مدل کفش زنانه مجلسی، پاشنه‌های بلند و باریک و بریدگی‌هایی V شکل در کناره‌ها دارند.

کفش Stiletto

کفش Stiletto
کفش Stiletto

این مدل کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند، انتخابی شیک و مناسب برای مهمانی‌های رسمی مانند عروسی است. کفش Stiletto به خاطر پاشنه‌های بلندش، اندام شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد و در زیباتر نشان دادن لباس‌های رسمی و پرزرق‌وبرقتان، نقش مهی را ایفا می‌کند.

کفش peep-toe

<yoastmark class=

کفش peep-toe یا جلوباز، کفشی با یک سوراخ در قسمت جلویی است که باعث نمایان شدن انگشتان شما می‌شود. این کفش دارای طراحی‌های متفاوتی است؛ در برخی از مدل‌های آن، تنها یک یا دو انگشت مشخص است و در برخی مدل‌های دیگر، جلوی کفش کاملا باز است و همه انگشت‌ها دیده می‌شوند.

کفش d’Orsay

کفش d'Orsay
کفش d’Orsay

دی اورسای مدل دیگری از کفش مجلسی چرم زنانه است که بریدگی‌های منحنی و v شکل در کناره‌ها دارد. مهم‌ترین ویژگی این نوع کفش، قابل مشاهده بودن قوس پای فردی است که آن را می‌پوشد. در این مدل، انگشتان و پاشنه پا در قسمت پنجه و پاشنه پوشیده شده هستند. طراحی سبک کفش d’Orsay به گونه‌ای است که باعث تهویه هوا در پا می‌شود.

کفش slingback

کفش slingback
کفش slingback

اسلینگ بک یکی دیگر از انواع کفش چرم مجلسی زنانه است که پشت آن باز بوده و یک کمربند نازک در ناحیه مچ پا دارد. این کمربند سگک‌دار قابل تنظیم، از پشت و کناره‌های مچ پا عبور می‌کند و می‌تواند باعث شود پاشنه پایدارتر و راحت‌تر شود. کفش slingback از پنجه نیز جلوبسته و کمی نوک تیز است. پاشنه آن هم شبیه به پاشنه کفش‌های کلاسیک بوده و در ارتفاع‌های مختلف ساخته می‌شود.

کفش platform

کفش platform
کفش platform

پلتفرم کفشی است که در آن از ترکیب لژ و پاشنه در کنار هم استفاده شده است. این مدل کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند هم زیبایی کفش‌های استیلتو را دارد و هم راه رفتن با آن هم کار سختی نیست. پاشنه آن هم معمولا از 3 سانتی‌متر شروع می‌شود.

کفش wedge

کفش wedge
کفش wedge

کفش‌های Wedge مدل‌هایی هستند که پاشنه آن‌ها از انتهای کفش تا نوک آن به صورت یکسره کشیده شده است. مدل جلو باز این کفش مناسب تابستان و انواع مهمانی‌هاست. از مدل جلو بسته کفش هم می‌توانید در فصول سرد سال و مهمانی‌های نیمه‌رسمی استفاده کنید. این مدل کفش زنانه چرم شیک بیشتر مناسب افرادی است که عادت ندارند پاشنه بلند بپوشند، اما دلشان می‌خواهد قدشان بلندتر دیده شود. از لژهای بلند این کفش در دورهمی های دوستانه و از لژهای کوتاه‌تر در گشت و گذارهای روزمره استفاده می‌شود.

کفش chunky heel

کفش chunky heel
کفش chunky heel

اگر سلامت پاها برایتان مهم است اما نمی‌خواهید لذت پوشیدن کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند را هم از دست بدهید، کفش پاشنه‌دار چانکی می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این کفش، پاشنه مستطیلی شکلی داشته و سطح مقطع آن نسبت به کفش‌های استیلتو بیشتر است. به دلیل اینکه هم استایل شیکی دارد و هم خیلی راحت است، می‌توانید از آن در مراسم‌های نیمه‌رسمی و قرارهای دوستانه خود استفاده کنید.

کفش Comma Heels

کفش Comma Heels
کفش Comma Heels

این مدل کفش مجلسی چرم زنانه، دارای پاشنه‌ای خمیده بوده و ارتفاع آن از 3 سانتی‌متر شروع می‌شود. این کفش به قدری شیک است که تنها قابلیت استفاده در موقعیت‌های خاص را دارد.

 انتخاب بهترین کفش چرم زنانه مناسب شما

برای انتخاب کفش چرم زنانه، باید به سراغ مدلی بروید که هم با استایل شما و هم مکانی که قرار است بروید همخوانی داشته باشد. اگر به یک قرار شام دعوت هستید، کفش استیلتو می‌تواند گزینه جذابی باشد. اگر می‌خواهید در خیابان قدم بزنید، بوت های کوتاه مناسب‌تر خواهند بود. برای جشن‌ها و عروسی‌ها هم کفشی را انتخاب کنید که ظریف و درعین‌حال راحت باشد.

امتیاز دهید (سمت چپ بیشترین)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا