آموزش نگهداری چرم

همه چیز درباره چرم دست دوز

چرم یک عنصر اصلی در استایل است و هرگز از مد نمی افتد. برندهای مد زیادی وجود دارند که از چرم در کیف چرم مردانه یا زنانه، کیف پول، کمربند، ژاکت، شلوار و موارد دیگر استفاده می کنند. چرم آنقدر مد روز است که صنعتگران کارآفرین در حال حاضر محصولات چرم دست ساز را می فروشند که عملاً در رنگ ها، شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد.

چرم دست دوز

کیف های چرمی حتی یکی از پرفروش ترین محصولات مد هستند. از میان هزاران کالای چرم دست‌ساز موجود در بازار، به نظر می‌رسد این کیف‌ها همیشه جایگاه اول رو در رده فروش بالا دارند. در ادامه این مقاله به بررسی مزایا محصولات چرمی دست دوز می پردازیم.

ماندگاری و دوام بسیار بالا

چرم بسیار بادوام است که با مراقبت مناسب می تواند چندین سال دوام بیاورد. چرم با افزایش سن نرم و انعطاف پذیرتر می شود، همچنین به راحتی تمیز و نگهداری می شود زیرا در برابر آب مقاوم است.

نوشته های مشابه

برای قرن ها، چرم مانند یک جواهر با ارزش بوده است، زیرا هر چه قدیمی تر شود، مستحکم تر می شود. به همین دلیل است که برخی از کالاهای چرمی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند. برخی حتی آن را به عنوان میراث گران قیمت توصیف می کنند.

بسیار مطلوب و جذاب

دوام در محصولات چرمی دست ساز یک ویژگی بسیار مطلوب است. همچنین بسیار شیک و جذاب است که اکثر مردم آنها را خریداری می کنند. یک اکسسوری چرمی را با هر لباسی می توان استفاده کرد و همیشه مد است.

به راحتی قابل فروش است

از آنجایی که چرم بسیار قابل فروش است و ارزش فروش مجدد کالاهای چرمی دست ساز هرگز پایین نمی آید، این محصولات همیشه تقاضای بالایی دارند. در هر کجای دنیا که باشید می توانید به سرعت یک کیف دستی چرمی یا یک جفت کفش چرمی براق بفروشید.

مد برای همه زمان ها

ویژگی متمایز چرم آن را به یک جزء ارزشمند از هر کالای مد روز تبدیل می کند. از لباس‌هایتان گرفته تا اکسسوری‌هایتان، چرم برای همه مناسبت‌ها و هر فصلی چشم‌نواز به نظر می‌رسد. محبوبیت چرم بر شخصیت کلی صاحب آن تأثیر می گذارد. 

این ویژگی ها، مواد چرم را به یکی از پرطرفدارترین محصولات در صنعت مد امروز تبدیل کرده است.

در کل کالاهایی که با دست ساخته می شوند، به لطف کار اضافی که صرف آنها می شود، ارزش بسیار بیشتری دارند.

چرم دست دوز

آیا محصولات چرم دست ساز از کیفیت بالاتری برخوردار هستند؟

کیفیت ساخت

اولین چیزی که هنگام مقایسه چرم دست ساز با چرم ماشینی متوجه خواهید شد این است که کیفیت ساخت عالی دارد و این می تواند دلایل مختلفی را به همراه داشته باشد. اول از همه، یک کالای چرمی دست ساز در طول مراحل ساخت خود توجه بیشتری به آن می شود، بنابراین اشتباهات جزئی نادیده گرفته نمی شوند.

زمانیکه کارگر تمام مدت محصول را دستی بررسی می کند، کنترل کیفیت فرآیند بسیار ساده‌تر و جزئیات کوچک‌تر مشهود خواهد بود.

کیفیت ساخت برتر به معنای مقاومت بیشتر در برابر سایش و پارگی است و یک محصول چرمی دست ساز به احتمال زیاد برای سال ها یا حتی دهه های آینده دوام بیشتری خواهد داشت.

فرآیند ساخت و ساز

فرآیندی که برای ایجاد کالاهای چرمی دست‌ساز استفاده می‌شود از جهات بیشتری با تفاوت ساده بین مونتاژ محصول توسط انسان و ماشین متفاوت است. بیشتر اوقات، محصولات چرمی ماشینی از سفت کننده ها و سایر عوامل شیمیایی برای درمان چرم استفاده می کنند که کیفیت آن را به خطر می اندازد.

از سوی دیگر، کالاهای چرمی دست‌ساز از روش تولید طبیعی‌تری استفاده می‌کنند که به محصول زمان می‌دهد تا در حین ساخت نفس بکشد. این به چرم ظاهر طبیعی تری می بخشد و در عین حال تضمین می کند که توسط هیچ عامل شیمیایی که می تواند کیفیت آن را کاهش دهد آسیبی به آن وارد نشود.

آیا چرم دست ساز خوب است؟ 

محصولات چرمی دست ساز بسیار زیبا هستند. از کیف و کیف پول گرفته تا کمربند و کفش چرم مردانه یا زنانه، بافت ها و رنگ های منحصر به فرد چرم ظریف به هر لباسی می افزاید. کالاهای چرمی دست ساز اغلب بسیار بیشتر از نمونه های تولید انبوه خود دوام می آورند و به این دلیل است که هر قطعه با دقت و با استفاده از تکنیک هایی ساخته شده است. نتیجه محصولی است که عالی به نظر می رسد و در برابر استفاده های سنگین مقاومت می کند. 

قیمت بالای چرم دست ساز همه این عوامل را نشان می دهد:

  • زمان صرف شده برای انتخاب مواد با کیفیت
  • نیروی کار ماهری که در ساخت هر اقلام به صورت دستی انجام می شود.
  • هزینه های سربار مانند اجاره و خدمات آب و برق

تنوع مدل و سبک، تنوع رنگ، زیبایی و کیفیت محصول از مشخصه های بارز یک محصول چرمی می باشد. چرم نفیس از بدو تاسیس تمام توان خود را در تولید کالایی با مشخصات ذکر شده به کار گرفته تا بتواند نیازهای مشتریان را در تهیه کالای چرمی از لحاظ تنوع و کیفیت مرتفع نماید.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا