کفش

کفش مردانه چرم مناسب فصل بهار

با شروع فصل بهار و تابستان، افزایش دما باعث ایجاد تغییر در نوع پوشش نیز می شود. کفش چرم مناسب فصل بهار یکی از انتخاب های کسانی است که به استایل خود اهمیت می دهند. طرح و نمونه های متنوع کفش های بهاره توسط تولید کننده های داخلی از جمله مجموعه چرم نفیس به بازار عرضه می شود. در ادامه به انواع مدل های کفش مردانه چرم مناسب فصل بهار و مزیت های انتخاب آنها خواهیم پرداخت.

مدل های کفش مردانه چرم مناسب فصل بهار

با شروع نیمه اول سال، شاید برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که در فصل بهار چه کفش هایی بپوشیم؟ یکی از مهمترین عوامل بیرونی که روی انتخاب نوع و مدل کفش ها تاثیر مستقیم دارد، فصل و شرایط آب و هوایی است. در فصل بهار نیز که دما روز به روز گرمتر می شود، انتخاب یک کفش مناسب باید در درجه اول با توجه به شرایط آب و هوایی انجام گیرد.

کفش های چرمی در طرح و مدل های متنوع، قابلیت استفاده در تمام فصل های سال به ویژه بهار را دارند. از مدل‌های پرطرفدار کفش چرم مردانه که بیشترین میزان استفاده آن در نیمه اول سال می‌باشد، می توان به انواع صندل و کالج اشاره کرد.

نوشته های مشابه

انواع مدل کفش چرمی مردانه مناسب فصل بهار

پرطرفدارترین کفش چرم مردانه مناسب فصل بهار، صندل و کالج های چرمی هستند که در طرح های مختلف وجود دارند. این دسته بندی‌های محصولی در انواع و طرح‌های مختلف ساخته می شوند که در ادامه به برخی از مدل های محبوب آن اشاره خواهیم کرد.

  • صندل های پشت بسته چرمی: این نمونه‌های محصولی که به کمک یک بند در قسمت پشت پاشنه پاها محکم می شوند، راحتی بیشتری نسبت به نمونه های پشت باز دارند. البته صندل های پشت بسته چرمی نیز از لحاظ نوع طراحی رویه بسیار متنوع اند. در برخی از آنها قسمت جلویی کفش باز بوده و برخی نیز بسته اند.
  • صندل های چرمی پشت باز: این صندل ها که شبیه به دمپایی هستند، در دو طرح جلوباز و جلوبسته ساخته می شوند. شرکت‌های تولید کننده با توجه به درجه کیفی محصول، از مواد اولیه متنوعی در بخش زیره، رویه و کفی این نوع صندل ها استفاده می‌کنند.
  • صندل های بسته چرمی: یکی دیگر از طرح های مناسب صندل برای استفاده در فصل های گرم سال، نمونه های بسته اند. طراحی رویه این نوع صندل ها معمولا حالت سوراخ دار بوده که باعث می شود هوا به داخل آن جریان داشته باشد.
  • کالج های چرم مردانه: کفش کالج یکی از پرطرفدارترین مدل های کفش چرمی در بین جوانان است که به دلیل ساق کوتاهی که دارد، مناسب فصل بهار و تابستان می باشد. در ساخت کالج ها از انواع چرم های براق، مات، جیر، نبوک و..استفاده می شود که باعث کاربرد آن در استایل های مختلف شده است. مناسب ترین نوع کالج چرمی برای فصل بهار، مدل هایی هستند که از چرم طبیعی ساخته شده اند. در رویه این نوع کفش ها، منافذی وجود دارد که باعث ایجاد جریان هوا داخل کفش می شود.

کالج-چرمی-مردانه

کالج چرمی مردانه

مزیت استفاده از کفش چرم مردانه در فصل بهار

خرید جدیدترین کفش چرمی مردانه فصل بهار، یک کار هوشمندانه است چون مزیت های بسیار زیادی دارد. برخی از مهمترین مزیت های استفاده از کفش های چرمی مردانه در فصل بهار و تابستان، شامل موارد زیر است.

  • کفش های چرمی نسبت به سایر نمونه های محصولی دارای مقاومت و ماندگاری بالایی هستند.
  • نمونه هایی که از چرم طبیعی ساخته می شوند، امکان تنفس را به پاها می دهند که در فصل بهار اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • در صورت ایجاد خرابی یا سایش کفش چرم، می توان آن را تعمیر و دوباره استفاده کرد.
  • انعطاف بالای کفش های چرمی باعث می شود تا پاها در آن کمتر احساس خستگی کنند.
  • کفش چرمی به عنوان شیک ترین مدل کفش مردانه، باعث ایجاد یک استایل شیک و به روز خواهد شد.

ست کردن کفش چرمی مردانه با استایل بهاره

ست کردن کفش مردانه چرم مناسب فصل بهار کار چندان سختی نیست چون تنوع کفش های چرمی مردانه بسیار زیاد هستند. تنوع رنگ، طرح و مدل کفش‌های چرمی مردانه به گونه‌ای است که می‌توان برای استایل های مختلف بهاره، مناسب ترین نوع کفش را خریداری کرد. صندل های مردانه که طرفداران بسیار زیادی در فصل های گرم سال دارند، با طراحی ها و مدل های گوناگون برای استفاده در استایل های رسمی، نیمه رسمی و حتی اسپرت عرضه می شوند.

نوع چرم، رنگ، مدل و طرح هر کدام از کفش های چرمی بهاره باید با سبک و استایل پوششی هماهنگ باشد. برای استایل های رسمی و کلاسیک، می توانید از صندل های کاملا بسته یا نمونه های پشت بسته استفاده کنید انواع مدل های کالج و صندل های پشت باز نیز برای استایل های نیمه رسمی و اسپرت پیشنهاد می شوند.

نکات قابل توجه در انتخاب و خرید کفش برای بهار

توجه به برخی از نکات قبل از خرید کفش مردانه چرم مناسب فصل بهار الزامی است و باعث می شود یک خرید هوشمندانه داشته باشید. برخی از مهمترین این نکات عبارتند از:

  • توجه به هماهنگی بین استایل کفش و نوع پوشش
  • انتخاب مناسب ترین سایز و پوشیدن آن قبل از خرید
  • انتخاب مناسب ترین کفش چرمی با توجه به نوع استفاده آن در مکان و شرایط مورد نظر
  • توجه به نوع چرم کفش
  • خرید محصول از یک برند یا شرکت تولید کننده معتبر

کفش-مردانه-چرم-مناسب-فصل-بهار

کفش مردانه چرم مناسب فصل بهار

مراقبت و نگهداری از کفش ها

بعد از انتخاب و خرید کفش مردانه چرم مناسب فصل بهار، باید اقدامات لازم جهت مراقبت و نگهداری از آن را نیز انجام داد. انواع محصولات چرمی به ویژه کفش چرم، برای اینکه زیبایی و دوام بالایی داشته باشند، نیاز به مراقبت دارند. در فصل بهار نیز که میزان رطوبت بالاست و احتمال بارش باران زیاد است باید از کفش های چرمی به خوبی مراقبت کرد.

یکی از شرایطی که می تواند باعث آسیب به بافت چرم شود، رطوبت بالا است و به همین دلیل نیز نباید آن را برای مدت طولانی در یک مکان مرطوب یا خیس نگهداری کرد. برای حذف آلودگی و گرد و خاکی که روی سطح کفش‌های چرمی قرار می‌گیرد نیز باید از واکس های مخصوص چرم استفاده کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا