کیف

راهنمای خرید بهترین کیف چرم مردانه

یکی از لوکس ترین نمونه‌های کیف در بازار، مدل های چرمی آن می باشند که جزء محبوب ترین کیف‌های مردانه نیز به شمار می آیند. توجه به برخی از نکات هنگام خرید کیف چرم مردانه الزامی است. این مقاله  کامل ترین راهنمای خرید بهترین کیف چرم مردانه است. نوع چرم در ساخت بهترین کیف های چرم مردانه از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع کیف چرم مردانه با کیفیت های بالا را می توان از شعبات چرم نفیس خریداری کرد.

جنس و نوع چرم کیف های مردانه

یکی از اصلی ترین نکات در خرید بهترین کیف چرم مردانه، نوع و جنس چرمی بوده که در آن به کار رفته است. چرم طبیعی در انواع مختلف وجود دارد که به صورت کلی نیز در دسته بندی های چرم سنگین، نیمه سنگین و سبک استفاده می شود.

  • چرم های سنگین که از پوست حیواناتی مثل گاو، گوساله و شتر تهیه می شود، مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارد. انواع کیف مردانه چرم که از چرم های سنگین ساخته می شوند، دارای ماندگاری بالاتری بوده و مناسب استفاده روزانه می باشند.
  • چرم نیمه سنگین را از پوست حیواناتی مثل شترمرغ و کروکدیل تولید می کنند که جزء چرم های کمیاب و ارزشمند است. با توجه به قیمت بالای این نوع چرم، برای ساخت کیف های لاکچری مردانه به کار می‌روند.
  • برای ساخت چرم سبک نیز از پوست حیواناتی مثل گوسفند و بزغاله استفاده می شود که ضخامت آنها نسبت به نمونه های سنگین و نیمه سنگین کمتر است. انواع کیف مردانه چرم که در ساخت آنها از چرم سبک استفاده می شود، نیاز به مراقبت دارند.

توجه به سایز و اندازه در هنگام خرید کیف چرم مردانه

خرید بهترین کیف چرم مردانه بدون توجه به سایز و اندازه آن یک امر غیر ممکن است. هر کدام از کیف های چرمی مردانه که در بازار عرضه می شوند، دارای اندازه های متنوع و کاربرد مخصوص به خود هستند. انواع کیف های مردانه چرمی در طرح های کوله پشتی، کمری، اداری، دوشی، کیف های پول، گردنی و فولدر ساخته می شوند. در هر کدام از این دسته بندی ها نیز ابعاد و اندازه های مختلفی به کار رفته تا مخاطب بتواند با توجه به نیاز و کاربردی که دارد، مناسب ترین آن را خریداری کند. برای خرید بهترین اندازه و سایز کیف چرم باید ابتدا نیاز خود را بررسی کرده و متناسب با آن نیز بهترین اندازه را تهیه کرد. نکاتی برای انتخاب سایز مناسب که باید رعایت کنید شامل موارد زیر است.

  • تناسب با قد و جثه: افراد با قد بلند، می‌توانند از کیف‌های بزرگ‌تر استفاده کنند، در حالی که افراد با قد کوتاه‌تر، بهتر است به سراغ کیف‌های کوچک‌تر بروند.
  • کاربرد کیف: اندازه کیف باید با توجه به کاربرد آن انتخاب شود. به عنوان مثال، برای حمل لپ‌تاپ، به کیفی با فضای کافی نیاز خواهید داشت.
  • تعداد جیب‌ها: تعداد جیب‌ها و اندازه آنها در انتخاب سایز کیف موثر است.
  • راحتی حمل: کیف باید به راحتی قابل حمل باشد و وزن آن بیش از حد سنگین نباشد.

 رازهای تشخیص کیف چرم مردانه باکیفیت

 رازهای تشخیص کیف چرم مردانه باکیفیت
رازهای تشخیص کیف چرم مردانه باکیفیت

یکی از بخش های مهمی که می تواند نقش مهمی روی کیفیت کیف چرم مردانه داشته باشد، نوع دوخت و یراق آلاتی است که در آن استفاده می شود. موقع خرید بهترین کیف چرم مردانه نیز توجه به این بخش محصول، می تواند خریدار را در انتخاب نمونه مناسب راهنمایی کند. در بهترین جنس کیف چرم مردانه، معمولا از زیپ و یراق آلاتی با کیفیت بالا استفاده می شود. نوع دوخت نیز در ساخت کیف های چرمی اهمیت دارد چون باعث بالا رفتن ماندگاری و کیفیت آنها می شود. بهترین نوع دوخت در کیف و کفش های چرم طبیعی، دوخت با دست است که معمولا این نمونه ها از قیمت بالاتری برخوردارند.

رمز و راز انتخاب رنگ در خرید بهترین کیف چرم مردانه

امروزه امکان خرید بهترین کیف چرم مردانه در رنگ بندی های متنوع وجود دارد تا افراد بتوانند رنگ مورد علاقه خود را خریداری کنند. از رنگ های پرطرفدار و محبوبی که در کیف های چرم مردانه استفاده می شوند، می توان به انواع طیف رنگ های قهوه ای، مشکی، نوک مدادی، طوسی و زرشکی اشاره کرد. در انتخاب رنگ کیف چرم باید در نظر داشت که رنگ انتخابی برای چه موقعیت و استایلی استفاده می شود. رنگ های تیره مثل مشکی، قهوه ای سوخته و نوک مدادی برای استایل های رسمی و کلاسیک مناسب ترند. از رنگ های روشن تر مثل عسلی، کرم، قرمز و…نیز می توان برای ست با استایل های اسپرت و راحتی استفاده کرد.

چگونه از کیف چرمی خود مراقبت کنیم؟

با در نظر گرفتن تمام نکات خرید بهترین کیف چرم مردانه، باید نسبت به نحوه نگهداری از آن نیز اطلاعات لازم را داشت. کسانی که علاقه مند به کیف های چرم طبیعی هستند باید با نحوه شست و شوی کیف چرمی و تمیز کردن آن نیز آشنا باشند. بسیاری از این مراکز و فروشگاه ها، مواد و واکس های مخصوص جهت تمیز کردن محصولات چرمی عرضه می کنند. انواع چرم طبیعی که در کیفیت های متنوع عرضه می شوند، نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. یک کیف چرمی که در ساخت آن از چرم طبیعی استفاده شده است را نمی توان مانند یک مدل معمولی تمیز کرد.

بیشتر بخوانید: روش های تمیز کردن کیف چرمی

روش های تشخیص چرم اصلی از تقلبی

اولویت خرید بهترین کیف چرم مردانه، اطمینان از چرم اصلی است که در آن به کار می رود. چرمی که در ساخت کیف‌های چرمی موجود در بازار به کار می‌رود، به صورت کلی در دو دسته بندی چرم مصنوعی و طبیعی قرار می‌گیرد. اگرچه این دو چرم از لحاظ ظاهری شباهت های زیادی دارند ولی چرم طبیعی دارای مزیت های بسیار زیادی است. بهترین روش برای اطمینان از نوع چرمی که در ساخت کیف ها استفاده می شود، خرید از مراکز و فروشگاه های معتبر است. با چند روش ساده نیز می توان چرم اصلی را از تقلبی تشخیص داد. برخی از مهمترین و کاربردی ترین این روش ها شامل موارد زیر می باشند.

روش های تشخیص چرم اصلی از تقلبی
روش های تشخیص چرم اصلی از تقلبی
  • با لمس کردن سطح چرم می توان تا حد زیادی نسبت به اصل و تقلبی بودن آن اطمینان حاصل کرد. چرم طبیعی حس گرمی دارد ولی چرم های تقلبی یا مصنوعی، سرد و خشک اند.
  • در حالی که آب به بافت چرم طبیعی نفوذ می کند، روی چرم مصنوعی لیز خورده و جذب آن نمی شود.
  • یکی از ویژگی‌های بارز چرم های طبیعی، انعطاف بالای آن است. برای تشخیص نوع اصل از مصنوعی نیز می توان از این ویژگی استفاده کرد.
  • یکی دیگر از روش های راحت برای تشخیص چرم طبیعی از تقلبی، بوی آن است. با بو کردن چرم طبیعی می توان بوی حیوان را احساس کرد در حالی که چرم مصنوعی بوی پلاستیک و مواد مصنوعی می دهد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا