کفش

7 مدل از جدیدترین کفش های مردانه در 2024

انتخاب جدیدترین کفش های مردانه از بین مدل ها و طرح های متنوعی که در بازار عرضه می شود، کار چندان راحتی نیست. کفش یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اکسسوری هایی است که انتخاب مدل آن اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از بهترین و کاربردی ترین مدل های کفش مردانه، نمونه های چرمی هستند. در ادامه می خواهیم این مطلب از چرم نفیس به برخی از محبوب ترین مدل های کفش مردانه چرم و کاربرد آنها در استایل های مختلف اشاره کنیم.

بوت های چلسی

یکی از جدیدترین کفش های مردانه در سال 2024، بوت های چلسی می باشند. این مدل بوت از زمان های گذشته تا کنون، محبوبیت بسیار بالایی در بین آقایان شیک پوش داشته است. بوت چلسی را می توان در استایل های رسمی و نیمه رسمی استفاده کرد. یکی از ویژگی های قابل تغییر در این بوت، رنگ آن است. از رنگ های تیره آن برای استایل های رسمی و رنگ های روشن نیز برای موقعیت های نیمه رسمی استفاده می کنند. انواع چرم های براق، مات و جیر در ساخت بوت های چلسی استفاده می شوند که نمونه های جیر، اسپرت تر هستند.

جدیدترین کفش های مردانه
جدیدترین کفش های مردانه

بوت چلسی مردانه

نوشته های مشابه

جدیدترین کفش های مردانه لوفر

کفش کالج لوفر مردانه، یکی دیگر از مدل های ترند در سال 2024 خواهد بود. این مدل کفش چرم در بین جوانان محبوبیت بسیار بالایی دارد که یکی از دلایل آن نیز راحتی و جذابیت آن می باشد. در ساخت انواع لوفر مردانه از چرم و جیر استفاده می شود که نمونه های چرمی نسبت به جیر، رسمیت بیشتری دارند. تنوع رنگی کفش لوفر مردانه چرم بسیار بالاست و می توان آن را با استایل های رسمی، نیمه رسمی و راحتی استفاده کرد. امکان ست کردن انواع رنگ های این کفش با شلوارهای کتان، جین های تیره و پارچه ای قد نود وجود دارد.

کالج مردانه
کالج مردانه

کالج مردانه

جدیدترین کفش های مردانه کالج

یکی از جدیدترین کفش های مردانه در سال جدید، انواع کالج ها هستند. بسیاری از افرادی که به دنبال راحتی پاهایشان هستند، کفش های کالج را در اولویت استفاده قرار می دهند. انواع چرم مثل چرم ساده و معمولی و همچنین جیر را در ساخت کالج های مردانه استفاده می کنند. مدل های ساخته شده از جیر و چرم نبوک، اسپرت تر هستند و می توان در استایل های روزانه و نیمه رسمی به کار برد. مدل های ساخته شده از چرم های ساده و براق را نیز می توان برای استایل های رسمی و مجلسی انتخاب کرد.

چکمه های بلند مردانه
چکمه های بلند مردانه

جدیدترین کفش های مردانه چکمه های بلند

چکمه های بلند مردانه

این چکمه ها دارای یک تاریخچه غنی می باشند که امروزه در دسته بندی جدیدترین کفش های مردانه نیز قرار می گیرند. این چکمه ها علاوه بر محافظت از پاها در فصل و شرایط خاص، تاثیر قابل توجهی روی استایل افراد نیز دارند. بیشترین کاربرد این مدل چکمه ها، مربوط به فصل های سرد سال است. اکثر این چکمه ها دارای استایل های راحتی و نیمه رسمی هستند و با استایل کاملا رسمی استفاده نمی شوند. شلوارهایی که از جنس کتان، جین های تیره و پارچه های پشمی هستند را می توان با چکمه‌ها یا بوت های بلند مردانه ست کرد.

کفش های آکسفورد مردانه

در لیست جدیدترین کفش های مردانه چرمی، قطعا مدل آکسفورد که یک طرح کلاسیک است نیز قرار می گیرد. این مدل کفش چرمی، محبوبیت و کاربرد بسیار بالایی در بین آقایان علاقه مند به استایل های کلاسیک دارد. طراحی منحصر به فرد کفش آکسفورد باعث شده تا از این مدل برای مناسبت ها و رویدادهای مهم استفاده شود. در ساخت کفش های آکسفورد، معمولا از چرم طبیعی اصل استفاده می شود که به صورت بنددار نیز هستند. بهترین کفش چرم برای کامل کردن استایل کت و شلوارهای رسمی و مجلسی، مدل آکسفورد است. برخی از افراد از این کفش در استایل های نیمه رسمی و به همراه شلوارهای کتان نیز استفاده می کنند.

کفش دربی مردانه
کفش دربی مردانه

جدیدترین کفش های مردانه دربی مردانه

معرفی کفش دربی مردانه

یکی دیگر از کفش های رسمی و کلاسیک چرمی مردانه، مدل دربی است. جدیدترین کفش های مردانه دربی در سال 2024 توسط بسیاری از مراکز فروش و برندهای معتبر برای علاقه مندان به این مدل عرضه می شود. این مدل کفش چرم از لحاظ ظاهری بسیار شبیه آکسفورد است و فقط در برخی از قسمت های جزئی مثل بند آن، تفاوت هایی وجود دارد. این کفش را نیز بیشتر با استایل های رسمی و مجلسی ست می کنند که تنوع رنگی بالایی دارد. با توجه به کاربرد آن در استایل های رسمی، رنگ های تیره آن محبوبیت بیشتری دارند.

جدیدترین کفش های مردانه بزرگ
جدیدترین کفش های مردانه بزرگ

جدیدترین کفش های مردانه بروگ

کفش بروگ نیز در لیست جدیدترین کفش های مردانه برای سال 2024 قرار دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل، سوراخ هایی هستند که در قسمت رویه آن دیده می شوند. از نام های دیگر این کفش در زبان فارسی می توان به بروژ و هشترگ اشاره کرد. منظور از بروگ، طرحی است که به صورت سوراخ های ریز روی رویه کفش دیده می شود و قابلیت اجرا روی سایر مدل های کفش چرم مردانه را نیز دارد. طرح بروگ در انواع مختلفی قابلیت اجرا دارد که به صورت کلی در چهار دسته بندی جداگانه که شامل یک چهارم بروگ، نیم بروگ، بروگ کامل و بروگ باله بلند است، قرار می گیرد. این مدل کفش را می توان در استایل های رسمی و نیمه رسمی استفاده کرد. میزان رسمیت هر کدام از طرح های بروگ از زیاد به کم به ترتیب زیر می باشد.

  • یک چهارم بروگ
  • نیم بروگ
  • بروگ کامل یا همان وینگ تیپ
  • بروژ باله بلند

نحوه واکس زدن کفش چرم

برای ساخت بهترین کفش چرم مردانه در هر کدام از دسته بندی های بالا، بهتر است از چرم نفیس استفاده شود. بعد از انتخاب نوع چرم نیز موارد دیگری مثل نوع دوخت و یراق آلات استفاده شده در محصول هستند که تعیین کننده کیفیت و ماندگاری آن می باشند. مراقبت و نگهداری کفش چرم بعد از خرید نیز جزء موارد مهمی است که روی ماندگاری و زیبایی آن تاثیر دارد. مراحل و نحوه واکس زدن کفش های چرمی به صورت زیر می باشد.

  • ابتدا باید گرد و خاک کفش را با یک پارچه تمیز کرد.
  • واکس مورد نظر را روی رویه کفش مالیده و سپس با یک فرچه یا دستمال مخصوص، به صورت رفت و برگشت، باید واکس را روی بخش رویه آن پخش کرد.
  • بعد از واکس زدن نیز باید به مدت چند ساعت کفش را استفاده نکرد تا واکس جذب بافت آن شود.
5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا